دانلود بازی Cloud Chasers 1.1.0 – در جستجوی ابر برای اندروید

دانلود بازی Cloud Chasers 1.1.0 - در جستجوی ابر برای اندروید

 

دانلود بازی Cloud Chasers برای اندروید

| بازی در جستجوی ابر برای اندروید |

 

Cloud Chasers 1.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک نقش‌آفرینی از استودیوی بازی سازی Blindflug Studios AG است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرها در نظر گرفته‌ایم، یک محوریت داستانی بسیار عالی و خلاقانه را به تصویر می‌کشد. گیم‌پلی خاص و گرافیک منحصر به فرد این بازی، سبب شده که سازندگان آن موفق به کسب جوایز متعددی شوند. بخش مهمی که در موفقیت این بازی سهمی به‌سزا داشته، محوریت داستانی این بازی جذاب و ماجرایی است که روایت غمناکی از یک پدر و دخترک را به تصویر می‌کشد. رفتار انسان با طبیعت، به نحوی است که بسیاری از کارشناسان را به سمتی سوق داده تا نسبت به آینده سیاره زمین هشدار دهند. کمبود منابع آبی و مصرف بی‌رویه آن، طولی نخواهد کشید که زندگی روزمره و عادی انسان را بسیار سخت و دشوار خواهد کرد.

در روایت داستانی این بازی اندرویدی، شما به عنوان پدری مهربان نقش آفرینی می‌کنید که همراه با دخترک معصوم‌تان، در پی امید به جستجوی ابرها هستید. روایت داستانی این بازی، در پنج بیابان مختلف به تصویر کشیده می‌شود که از شدت خشکسالی، محیطی گرم و خشن را پدید آورده‌اند. شما به عنوان قهرمانان داستان این بازی، وظیفه دارید که برای کشف آب و منشأ بارش باران، بیابان‌ها را در هم نوردیده و با امید به آینده همراه با دخترک خود قدم بردارید. هم اکنون می توانید بازی Cloud Chasers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cloud Chasers :

– دارا بودن محوریت داستانی بسیار قوی در رابطه با خشکسالی و آینده زمین

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– امکان نقش‌آفرینی در حالت داستانی بازی و حضور در 5 بیابان مختلف

– امکان مدیریت منابع و فراهم‌سازی شرایط بقا در گرمای طاقت‌فرسای بیابان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cloud Chasers1 150x84 - دانلود بازی Cloud Chasers 1.1.0 - در جستجوی ابر برای اندروید Cloud Chasers2 150x84 - دانلود بازی Cloud Chasers 1.1.0 - در جستجوی ابر برای اندروید Cloud Chasers3 150x84 - دانلود بازی Cloud Chasers 1.1.0 - در جستجوی ابر برای اندروید Cloud Chasers4 150x84 - دانلود بازی Cloud Chasers 1.1.0 - در جستجوی ابر برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR