دانلود بازی Puzzledom 8.0.77 – مجموعه بازی فکری برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Puzzledom 7.4.4 - مجموعه بازی فکری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Puzzledom برای اندروید

| مجموعه بازی فکری برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Puzzledom 8.0.77 نام یک مجموعه بازی اندرویدی جدید در سبک فکری از استودیوی بازی سازی MetaJoy است. یک بازی اندرویدی باید چه خصوصیاتی داشته باشد تا شما به آن جذب شوید؟ آیا صرفا گرافیک بازی مهم است و یا اینکه محتوا و مفهوم بازی برایتان ارزش بیشتری دارد؟ اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که بازی دیجیتالی را فرصتی برای تقویت هوش و حافظه خود می‌بینید، ما برایتان یک مجموعه بازی را در نظر گرفته‌ایم که با دارا بودن محیط مینیمالیستی و گرافیک رنگارنگ، شما را با ده‌ها پازل متعدد سرگرم می‌سازد. محیط این بازی اندرویدی، تا حد ممکن ساده و گویا طراحی شده تا پلیرها صرف نظر از رده سنی بتوانند با معماهای آن ارتباط برقرار کرده و با حل آنان، به تقویت هوش و حافظه خود بپردازند.

اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که محتوای یک بازی اندرویدی برایتان اهمیت ویژه‌ای دارد، پیشنهاد می‌کنیم ده‌ها معمای گنجانده شده در این بازی محبوب و پرطرفدار اندرویدی را از دست ندهید. عناوین متعددی در این بازی وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سرگرمی نقطه و خط، خانه‌سازی، هدایت توپ و… اشاره کرد. مجموعا این بازی بیش از هشت هزار مرحله مختلف و چالش‌برانگیز را برای شما دوست‌داران سری بازی‌های فکری به ارمغان می‌آورد که می‌توانید از تجربه آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Puzzledom را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Puzzledom :

– دارا بودن ده‌ها عناوین مختلف از سری بازی‌های محبوب و شناخته شده فکری

– امکان حضور در چالش معمایی بازی‌های متنوع با بیش از 8000 مرحله مختلف

– یادگیری بسیار سریع و سرگرمی مداوم

– گرافیک مینیمالیستی

– امکان بازی با دوستان به صورت آنلاین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Puzzledom1 84x150 - دانلود بازی Puzzledom 8.0.77 - مجموعه بازی فکری برای اندروید + نسخه بی نهایت Puzzledom2 84x150 - دانلود بازی Puzzledom 8.0.77 - مجموعه بازی فکری برای اندروید + نسخه بی نهایت Puzzledom3 84x150 - دانلود بازی Puzzledom 8.0.77 - مجموعه بازی فکری برای اندروید + نسخه بی نهایت Puzzledom4 84x150 - دانلود بازی Puzzledom 8.0.77 - مجموعه بازی فکری برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 43 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR