دانلود Microsoft SharePoint Server 2019 – مایکروسافت شیرپوینت سرور 2019

دانلود Microsoft SharePoint Server 2019 - مایکروسافت شیرپوینت سرور 2019

 

دانلود Microsoft SharePoint Server 2019

| مایکروسافت شیرپوینت سرور 2019 |

 

Microsoft SharePoint Server 2019 جدیدترین نسخه از محصول نرم افزاری کمپانی مایکروسافت است که در اختیار شما کاربران عزیز قرار می‌گیرد. از زمان معرفی و عرضه اولین نسخه از این محصول فنی قدرتمند در سال 2011 تاکنون، شیرپوینت به عنوان یکی از محصولات تحت وب شرکت مایکروسافت، تحولات عمده‌ای را به خود دیده و بسیاری از نیازهای روزسازمان‌ها را تحت پوشش قرار داده است. شیرپوینت، ابزاری یکپارچه با محصول نرم افزار آفیس است که امکاناتی نظیر مدیریت اسناد، سفارشی‌سازی داده‌ها، امکان ایجاد و مدیریت سایت‌های متعدد را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. مایکروسافت شیرپوینت، به عنوان ابزاری قدرتمند جهت ذخیره و نگهداری اطلاعات و اسناد الکترونیکی در محیط شبکه، کاربرد گسترده‌ای در بین سازمان‌ها داشته و محصولی بسیار پرمخاطب به حساب می‌اید. در همین راستا، بسیاری از افراد خواهان فراگیری این تکنولوژی و تجهیز سازمان خود به این محصول کارآمد هستند

شیرپوینت امکانی را مهیا می‌کند تا اعضا یا پرسنل یک سازمان بتوانند اسناد الکترونیکی و رکوردهای مورد نظر خود را در طول فعالیت روزانه به طور اسان ذخیره، بازیابی، مدیریت و یا جستجو نمایند. علاوه بر این، اسناد تعریف شده در شیرپوینت را می‌توان نسخه‌بندی کرد و یا اینکه برای انجام اقدامات، جریان‌کارهای مختلفی را تعیین نمود. با استفاده از شیرپوینت، سازمان‌ها می‌توانند ارتباطات داخلی و یا خارجی خود را با دیگر مخاطبین به شکلی ساده‌تر مدیریت کرده و برای بهبود روند فعالیت‌ها در سازمان، یک شبکه اجتماعی داخلی را راه‌اندازی نمایند. این ابزار حرفه‌ای و قدرتمند، از تولید بی‌رویه داده‌های تکراری جلوگیری کرده و امکای را مهیا می‌سازد تا کلیه پرسنل بتوانند در محیطی یکپارچه با همدیگر در تعامل و همکاری باشند. هم اکنون می توانید نرم افزار Microsoft SharePoint Server 2019 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Microsoft SharePoint Server 2019 :

– فراهم‌سازی امکان نرم افزار به عنوان خدمت (SaaS) در سازمان‌ها

– انجام کلیه محاسبات و فرآیندها تحت سرور

– امکان ایجاد، مدیریت، بازیابی، جستجو و دسترسی آسان به اطلاعات درون سازمانی

– قابلیت تعامل با دیگر همکاران و اعضای سازمان

– سازگاری کامل با نسخه جدید مایکروسافت آفیس 2019

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Microsoft SharePoint Server 2019.cover1  300x200 - دانلود Microsoft SharePoint Server 2019 - مایکروسافت شیرپوینت سرور 2019

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.42 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR