دانلود بازی Elite SWAT – Counter Terrorist Game 211 – تیرانداز ضد تروریسم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Elite SWAT - Counter Terrorist Game 211 - تیرانداز ضد تروریسم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Elite SWAT – Counter Terrorist Game برای اندروید

| بازی تیرانداز ضد تروریسم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Elite SWAT – Counter Terrorist Game 211 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی JOYNOWSTUDIO است. اگر شما نیز از طرفداران سری بازی‌های اکشن و تیراندازی هستید، ما شما را به یک چالش جهانی دعوت می‌کنیم! در جریان این بازی، شما به عنوان یکی از اعضای گروه تیراندازی خبره نقش‌آفرینی می‌کنید. آخرین خبرها حکایت از آن دارند که یک گروه تروریستی، در حال برنامه‌ریزی یک حمله بزرگ است. شما و دیگر تیراندازان خبره، وظیفه دارید که از این حمله تروریستی جلوگیری کرده و به هر قیمتی که شده، از آسیب رسیدن به افراد بی‌گناه طی این حمله جلوگیری کنید.

اصلی‌ترین وظیفه شما در بازی این است که همواره یک قدم از تروریست‌ها جلوتر باشید. گزارشات جاسوسی حکایت از یک حمله قریب‌الوقوع تروریستی در دارند. حال شما با علم به این اطلاعات ارزشمند، باید خودتان را سریعا در مرکز خطر قرار داده و خود را برای هرگونه اقدامی آماده کنید. اعضای این گروهک تروریستی، تماما آموزش دیده و در زمینه‌های مختلف متخصص هستند. از این روی شما با گروهی سر و کار دارید که از هیچ کاری هراس نداشته و حتی برای رسیدن به اهداف خود، بخشی از افراد بی‌گناه جامعه را نیز گروگان گرفته‌اند. مال این وظیفه شماست که ضمن آزادسازی افراد بی‌گناه و شهروندان غیرمسلح، سایه جنگ را از شهر دور کرده و نقشه‌های دشمن را خنثی کنید. هم اکنون می توانید بازی Elite SWAT – Counter Terrorist Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Elite SWAT – Counter Terrorist Game :

– دارا بودن کیفیت گرافیکی بسیار عالی و واقع‌گرایانه

– امکان حضور در ماموریت‌های مهم و حساس

– امکان تجربه تیراندازی از دیدگاه اول و سوم شخص

– شبیه‌سازی ده‌ها سلاح مختلف جنگی

– امکان حضور در چالش آنلاین با دیگر بازیکنان سراسر جهان

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Elite SWAT1 150x84 - دانلود بازی Elite SWAT - Counter Terrorist Game 211 - تیرانداز ضد تروریسم برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite SWAT2 150x84 - دانلود بازی Elite SWAT - Counter Terrorist Game 211 - تیرانداز ضد تروریسم برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite SWAT3 150x84 - دانلود بازی Elite SWAT - Counter Terrorist Game 211 - تیرانداز ضد تروریسم برای اندروید + نسخه بی نهایت Elite SWAT4 150x84 - دانلود بازی Elite SWAT - Counter Terrorist Game 211 - تیرانداز ضد تروریسم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 85 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR