دانلود بازی Dig In: An Excavator Game 1.2 – شبیه ساز بیل مکانیکی برای اندروید

دانلود بازی Dig In: An Excavator Game 1.2 - شبیه ساز بیل مکانیکی برای اندروید

 

دانلود بازی Dig In: An Excavator Game برای اندروید

| شبیه ساز بیل مکانیکی برای اندروید |

 

Dig In: An Excavator Game 1.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Simcoach Games است. به عنوان یک اپراتور خبره در زمینه کنترل و هدایت تجهیزات سنگین، شما عضوی کلیدی از یک مرکز ساخت و ساز هستید که وظایفی همچون حفاری زمین، پر کردن سوراخ‌ها و … را بر عهده دارید. این شغل، مهارت بسیاری را می‌طلبد؛ چرا که مسئولیت بسیاری از پروژه‌های بزرگ ساخت و ساز شهری به شما محول شده است. در محیط شبیه‌سازی شده این بازی اندرویدی، شما وظیفه هدایت و کنترل ابزار آلات مختلفی را بر عهده دارید که هریک در پروژه‌های خاصی کاربرد دارند.

البته این همه ماجرا نیست؛ چرا که هرچه پروژه‌های بیشتری به شما محول شود، پیچیدگی و دشواری آن‌ها نیز بیشتر می‌شود. در کنار این، شما می‌توانید مهارت خود را به عنوان یک اپراتور شناخته شده افزایش دهید و از این راه درآمد بیشتری را کسب کنید. گیم‌پلی خلاقانه و گرافیک جذاب و دیدنی این بازی به نحوی است که هر پلیری در اولین نگاه جذب آن می‌شود. از این روی به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که از تجربه بازی‌های شبیه‌سازی لذت می‌برید، تحت هیچ شرایطی بازی شبیه‌ساز بیل مکانیکی را از دست ندهید! هم اکنون می توانید بازی Dig In: An Excavator Game را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dig In: An Excavator Game :

– دارا بودن ابزارآلات ده‌ها وسیله تخصصی در زمینه حفاری زمین و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی

– دارا بودن 4 محیط مختلف برای ساخت و ساز

– امکان به انجام رساندن 13 پروژه عمرانی مختلف

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dig In1 150x84 - دانلود بازی Dig In: An Excavator Game 1.2 - شبیه ساز بیل مکانیکی برای اندروید Dig In2 150x84 - دانلود بازی Dig In: An Excavator Game 1.2 - شبیه ساز بیل مکانیکی برای اندروید Dig In3 150x84 - دانلود بازی Dig In: An Excavator Game 1.2 - شبیه ساز بیل مکانیکی برای اندروید Dig In4 150x84 - دانلود بازی Dig In: An Excavator Game 1.2 - شبیه ساز بیل مکانیکی برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 52 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR