دانلود Alt-C 1.37 / Alt-C Windows 1.0.7 – کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس

دانلود Alt-C 1.37 / Alt-C Windows 1.0.7 - کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس

 

دانلود Alt-C برای اندروید

| نرم افزار کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس |

 

Alt-C 1.37 / Alt-C Windows 1.0.7 نام یک ایده خلاقانه و جدید مخصوص افرادی است که همگام‌سازی بین موبایل و کامپیوتر برای آنان از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. اگر قصد داشته باشید که متنی خاص را از کامپیوتر به موبایل (یا برعکس) منتقل کنید، چه راهکاری را امتحان می‌کنید؟ برخی افراد ترجیح می‌دهند که از هیچ ابزاری استفاده نکرده و به روش سنتی، متن مورد نظر خود را حفظ کرده و یا بر روی تکه کاغذی یادداشت و در دستگاه دیگر مجددا تایپ کنند. برخی دیگر، متن مورد نظر خود را از طریق یک نرم افزار پیام‌رسان به خود ارسال می‌کنند و برخی دیگر نیز استفاده از ایمیل را برای این کار ترجیح می‌دهند. تمامی این راهکارها، جوابگوی نیاز کاربر هستند؛ ولی آیا بهینه‌ترین راهکار ممکن برای این موضوع، استفاده از این روش‌هاست؟ مطلقا خیر! در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز در نظر داریم که می‌تواند یکپارچگی کامل‌تری را برای این نیاز به شما ارائه نماید.

با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند تکه متن مورد نظر خود را در موبایل یا کامپیوتر کپی کرده و سپس در دستگاه دیگر پیست کنند! این ساده‌ترین راهکار ممکن برای کپی و انتقال متن بین موبایل و کامپیوتر است که به کمک نرم افزار فعلی به شما ارائه می‌شود! شیوه نصب و راه‌اندازی این نرم افزار بسیار ساده است و شما کاربران می‌توانید نسخه اندروید و ویندوز این نرم افزار را بر روی موبایل و کامپیوتر خود نصب کرده و سپس از کپی/پیست (Copy/Paste) بلادرنگ متون در بین دستگاه‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار Alt-C برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Alt-C :

– انتقال بلادرنگ محتوای کلیپ‌بورد موبایل به کامپیوتر و برعکس

– مناسب برای انتقال متون پیامک‌ها، شماره موبایل‌ها و … از طریق کپی در موبایل و پیست در کامپیوتر

– نصب و راه‌اندازی بسیار سریع و آسان در ویندوز اندروید

– رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Alt C1 150x94 - دانلود Alt-C 1.37 / Alt-C Windows 1.0.7 - کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس Alt C2 150x94 - دانلود Alt-C 1.37 / Alt-C Windows 1.0.7 - کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس Alt C3 150x94 - دانلود Alt-C 1.37 / Alt-C Windows 1.0.7 - کپی متن از گوشی اندروید به کامپیوتر و برعکس

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 4 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR