دانلود بازی Touch Tank 1.5.4 – تانک مبارز برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Touch Tank 1.5.4 - تانک مبارز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Touch Tank برای اندروید

| بازی تانک مبارز برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Touch Tank 1.5.4 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Touchten است. به تانک مبارز خوش آمدید! بازی محبوبی که در زمان عرضه خود توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به نبردهای مبتنی بر تانک و دیگر سلاح‌های جنگی را به خود جلب کند. در این بازی اندرویدی مهیج و جذاب، شما به ده‌ها مدل مختلف از تانک‌ها و تجهیزات نظامی دسترسی دارید که با استفاده از هریک، می‌توانید حالت داستانی جذابی را از نبرد در بین تانک‌ها تجربه کنید. هریک از تانک‌ها در این بازی، دارای خصوصیت خاص خود بوده و گیمرها می‌توانند با یادگیری ویژگی هریک از آن‌ها، در میدان نبرد خودنمایی کنند.

بیش از سی تانک مختلف در این بازی تحت فرمان لمس انگشتان شما بر روی صفحه هستند. در واقع این شما هستید که تصمیم می‌گیرید تانک‌ها در چه زمانی و به چه نقاطی شلیک کنند. این بازی دارای یک حالت داستانی جذاب و منحصر به فرد است که دوست‌داران این سبک از بازی و تجربه نبرد با تانک را به خود جذب می‌کند. هم اکنون می توانید بازی Touch Tank را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Touch Tank :

– دارا بودن تعداد 30 تانک مختلف از کلاس‌های جنگی متنوع

– امکان فتح کردن مراحل مختلف با پیروزی در هریک از آن‌ها

– امکانات کنترلی بسیار ساده برای پلیر

– امکان رویارویی با دشمنانی از سطح زمین و هوا

– قابلیت جمع‌آوری امتیازها و کسب قدرت‌های جدید

– گیم‌پلی ساده و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Touch Tank1 150x84 - دانلود بازی Touch Tank 1.5.4 - تانک مبارز برای اندروید + نسخه بی نهایت Touch Tank2 150x84 - دانلود بازی Touch Tank 1.5.4 - تانک مبارز برای اندروید + نسخه بی نهایت Touch Tank3 150x84 - دانلود بازی Touch Tank 1.5.4 - تانک مبارز برای اندروید + نسخه بی نهایت Touch Tank4 150x84 - دانلود بازی Touch Tank 1.5.4 - تانک مبارز برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 47 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR