دانلود Duolingo: Learn Languages Free 3.104.2 Full – یادگیری زبان‌های خارجه برای اندروید

دانلود Duolingo: Learn Languages Free 3.104.2 Full - یادگیری زبان‌های خارجه برای اندروید

 

دانلود Duolingo: Learn Languages Free برای اندروید

| نرم افزار یادگیری زبان‌های خارجه برای اندروید |

 

Duolingo: Learn Languages Free 3.104.2 Full نام محصولی شناخته شده و پرطرفدار جهت یادگیری زبان به کمک موبایل است! تا چند سال قبل، حتی تصور یادگیری زبان بدون نیاز به مراجعه به موسسات غیرممکن بود. امروزه یادگیری زبان‌های خارجی از اهمیت ویژه‌ای برخودار است. از مهم‌ترین مزایای یادگیری یک زبان خارجی، می‌توان به مواردی همچون امکان برقراری ارتباط با دیگر جوامع، سفر بی‌دردسر به کشورهای خارجی، مطالعه مقالات غیرفارسی و … اشاره کرد. گسترش کاربرد گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند در زندگی روزمره ما، سبب شده که شیوه یادگیری مفاهیم مختلف آموزشی نیز دستخوش تغییر و تحولات گسترده‌ای شود. به عنوان مثال، امروزه دیگر نیازی ندارید که برای یادگیری زبان‌های خارجی، به موسسات آموزش زبان مراجعه کنید! با وجود اپلیکیشن‌های متعدد در زمینه یادگیری و آموزش زبان، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که مفاهیم مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری آموزش ببینند. آموزش زبان نیز از جمله مهارت‌هایی است که بدون نیاز به حضور فیزیکی در کلاس‌های پرهزینه آموزشی، می‌توان آن را یادگ رفت. یکی از مهم‌ترین راهکارها در این زمینه، استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان همچون “دولینگو” است. دولینگو تاکنون بیش از 100 میلیون مرتبه در گوگل پلی دانلود شده و همین رقم فوق‌العاده، بیانگر محبوبیت بسیار بالای این اپلیکیشن در بین کاربران است.

برنامه دولینگو (Duolingo)، یک اپلیکیشن شناخته شده و محبوب در زمینه آموزش زبان‌های خارجی است. برنامه مذکور شامل زبان‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به زبان اسپانیایی، فرانسوی، المانی، ایتالیایی، پرتغالی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی، روسی، اوکراینی، لهستانی و ترکی اشاره کرد. به واقع، شما با دانلود اپلیکیشن دولینگو به مرجع کاملی از آموزش این زبان‌ها به صورت کاملا رایگان دسترسی دارید که در عرض یک دوره آموزشی از پیش تعیین شده، می‌تواند شما را به طور کامل بر زبان کشور مورد نظرتان مسلط کند. آموزش صحبت کردن، خواندن متون، گوش دادن به عبارات و تلفظ آنان و تمرین نوشتن به زبان خارجه مورد نظر از مهم‌ترین ویژگی‌های این نرم افزار به شمار می‌روند. در پایان هر بخش از آموزش‌های این نرم افزار، کاربر می‌تواند سوالات طرح شده را پاسخ داده و بدین ترتیب مهارت خود را در واژگان و دستور زبان مورد نظر بهبود بخشد. اگر از بازدیدکنندگان ثابت یاس دانلود باشید، چندی پیش جدیدترین نسخه از نرم افزار رزتا استون (Rosetta Stone) را خدمت شما کاربران عزیز ارائه کردیم. این دو نرم افزار، بهترین راهکارهای پیشنهادی یاس دانلود برای یادگیری زبان خارجه هستند که پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر آن‌ها را دانلود کرده و به تقویت زبان خود بپردازید. هم اکنون می توانید نرم افزار Duolingo: Learn Languages Free برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Duolingo :

– امکان یادگیری انواع زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، المانی، ایتالیایی، پرتغالی، هلندی، ایرلندی، دانمارکی، سوئدی، روسی، اوکراینی، لهستانی و ترکی

– آشنایی با گرامر، شیوه نگارش، خواندن، صحبت کردن و گوش کردن به تلفظ کلمات و عبارات در انواع زبان‌های فوق

– دارا بودن ده‌ها میلیون کاربر فعال در زمینه یادگیری انواع زبان‌های زنده دنیا

– دارا بودن محیط کاربری بسیار زیبا

– کاملا رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه

– یادگیری مفید و موثر زبان‌ها بدون دردسر

– دارا بودن ده‌ها بازی آموزشی برای ارتقای مهارت زبان

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Duolingo1 84x150 - دانلود Duolingo: Learn Languages Free 3.104.2 Full - یادگیری زبان‌های خارجه برای اندروید Duolingo2 84x150 - دانلود Duolingo: Learn Languages Free 3.104.2 Full - یادگیری زبان‌های خارجه برای اندروید Duolingo3 84x150 - دانلود Duolingo: Learn Languages Free 3.104.2 Full - یادگیری زبان‌های خارجه برای اندروید Duolingo4 84x150 - دانلود Duolingo: Learn Languages Free 3.104.2 Full - یادگیری زبان‌های خارجه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR