دانلود Photo Compiler 2018.4 – ساخت گالری تصاویر حرفه ای

دانلود Photo Compiler 2018.4 - ساخت گالری تصاویر حرفه ای

 

دانلود Photo Compiler

| ساخت گالری تصاویر حرفه ای |

 

Photo Compiler 2018.4 نام نرم افزار قدرتمندی است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند گالری تصاویر خود را به شکل فایل اجرایی درآورده و از تماشای آن لذت ببرند. این نرم افزار، همانطور که از نامش بر می‌آید، وظیفه دارد تصاویر شما را در کنار هم قرار داده و آن را به اصطلاح کامپایل (Compile) کند. ولی این اصطلاح، درست مشابه با واژه اصلی در زبان‌های برنامه‌نویسی نیست؛ در واقع با استفاده از این برنامه شما می‌توانید تصاویر خود را به یک فایل اجرایی تبدیل کنید تا مجموعه‌ای از آن‌ها در کنار هم، بازگوی روایت بصری دلخواه شما باشند. به عنوان مثال، شما می‌توانید مجموعه تصاویر یک جشن عروسی، جشن تولد یا دیگر مراسم دلخواه خود را به یک فایل اجرایی تبدیل کرده و آن را با دیگر افراد به اشتراک بگذارید.

تصاویری که در دنیای دیجیتال با آن سر و کار داریم، تماما این امکان را در اختیار دیگر افراد قرار می‌دهند که بتوان از آن‌ها سوء استفاده کرد. این بدان معناست در صورتی که شما از تصاویر خود به درستی محافظت نکرده باشید، هر فردی می‌تواند آن را ذخیره کرده و به نام خود مجددا منتشر کند. نرم افزاری که این بار برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید از تصاویر خود یک گالری زیبا تهیه کنید که تنها با یک کلیک قابل اجرا و مشاهده باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Photo Compiler را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Photo Compiler :

– عدم وجود محدودیت در اضافه کردن تصاویر به گالری

– جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی افراد از تصاویر

– تبدیل کردن مجموعه تصاویر به یک فایل اجرایی ویندوزی

– امکان تغییر در روند اجرا شدن گالری، زوم کردن بر روی تصاویر، تنظیم مدت زمان هر عکس و …

– سادگی در استفاده

– رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Photo Compiler.cover1  300x169 - دانلود Photo Compiler 2018.4 - ساخت گالری تصاویر حرفه ای

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR