دانلود قلم هوشمند قرآنی 9.0.1 – خود آموز سریع قرائت و ترجمه آیات قرآن برای اندروید

دانلود قلم هوشمند قرآنی 9.0.1 - خود آموز سریع قرائت و ترجمه آیات قرآن برای اندروید

 

دانلود قلم هوشمند قرآنی برای اندروید

| خود آموز سریع قرائت و ترجمه آیات قرآن برای اندروید |

 

قلم هوشمند قرآنی 9.0.1 یک نرم افزار مذهبی جدید و برگزیده برترین نرم‌افزار مذهبی نهمین جشنواره وب و موبایل ایران است. با گسترش کاربرد گوشی‌های موبایل و دیگر دستگاه‌های هوشمند در زندگی روزمره، بسیاری از کارها و نیازهای افراد به کمک همین ابزارها انجام می‌گیرد. از آنجا که دستگاه‌های مذکور تقریبا در همه حال قابل دسترس افراد هستند، فعالیت‌هایی از قبیل مطالعه، سرگرمی، خواندن درس و … نیز با آن‌ها قابل انجام است. یکی دیگر از کاربردهای گوشی‌های موبایل در این حوزه، فعالیت در زمینه‌های مذهبی و مطالعات قرآنی است. اگر شما نیز از علاقه‌مندان به یادگیری قرائت، ترجمه و مطالعه تفسیرات قرآنی است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن قلم هوشمند قرآنی را به هیچ وجه از دست ندهید.

اپلییشن قلم هوشمند قرآنی، تنها قرآن اندرویدی است که امکان یادگیری قرائت کلمه به کلمه،تفسیر صوتی و متنی، یادداشت‌نویسی، استخاره، جستجوی پیشرفته، صوت دلنشین قاریان ایرانی و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با استفاده از قلم هوشمند قرآنی، کاربر می‌تواند آیه مورد نظر خود را از متن قرآن لمس کرده تا آن آیه با صدای قاری دلخواه شما پخش شود. در ادامه، شما می‌توانید ترجمه گویای آیه را نیز شنیده و از دیگر ویژگی‌های بارز قلم هوشمند قرآن کریم لذت ببرید. با استفاده از این اپلیکیشن، بدون نیاز به هیچگونه نسخه فیزیکی می‌توانید در هر جا و مکان به یک نسخه کامل از قرآن دسترسی داشته و از معنویات این کتاب آسمانی بهره‌مند شوید. هم اکنون می توانید نرم افزار قلم هوشمند قرآنی برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار قلم هوشمند قرآنی :

– دارا بودن قرآن کامل صوتی با 48 دوره قرائت ترتیل، آموزشی و تحقیق از قاریان مطرح ایران و جهان

– دارا بودن خودآموز همراه برای یادگیری نحوه حفظ و روخوانی قرآن مجید

– امکان پخش صوت و روخوانی قرآن از سوره، جزء و آیه دلخواه

– قابلیت نشانه‌گذاری آیات برای جستجوی راحت‌تر

– شامل درس‌های تفسیر قرآن از اساتید شناخته شده

– دارا بودن فهرست دقیق آیه، سوره و جزء

– 2 دوره ترجمه گویا (مکارم و انصاریان)، 2 دوره تفسیر و 6 دوره ترجمه متنی فارسی

– امکان تکرار آیات برای تمرین حفظ سوره‌ها

– امکان به اشتراک‌گذاری متن و ترجمه آیات و سوره‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SmartQuran21 85x150 - دانلود قلم هوشمند قرآنی 9.0.1 - خود آموز سریع قرائت و ترجمه آیات قرآن برای اندروید SmartQuran22 85x150 - دانلود قلم هوشمند قرآنی 9.0.1 - خود آموز سریع قرائت و ترجمه آیات قرآن برای اندروید SmartQuran23 85x150 - دانلود قلم هوشمند قرآنی 9.0.1 - خود آموز سریع قرائت و ترجمه آیات قرآن برای اندروید SmartQuran24 85x150 - دانلود قلم هوشمند قرآنی 9.0.1 - خود آموز سریع قرائت و ترجمه آیات قرآن برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 20 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR