دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای PC

دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای PC

 

دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای کامپیوتر

| بازی تکواندو: جایزه بزرگ |

| نسخه DARKSiDERS |

 

Taekwondo Grand Prix بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های ورزشی می باشد که در سال 2018 توسط Hello There Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در دنیای بازی‌های کامپیوتری، تاکنون ده‌ها عنوان از رشته‌های ورزشی عرضه شده‌اند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مواردی همچون فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، اتومبیل‌رانی، قایق‌رانی و … اشاره کرد. هریک از این رشته‌ها طرفداران خاص خود را داشته و برای دوست‌داران یک تجربه خاص و سرگرم‌کننده به شمار می‌روند. اگر شما از دوست‌داران هنرهای رزمی و شبیه‌سازهای این‌چنینی هستید، ما توجه شما را به ورزش تکواندو جلب می‌کنیم! این شما و این هم شبیه‌ساز تکواندوی واقعی با تمامی قوانین مخصوص این رشته محبوب و جهانی!

این بازی کامپیوتری، سعی دارد با ارائه جنبه‌های واقع‌گرایانه از هنرهای رزمی حاکم بر ورزش تکواندو، علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را جذب خود کند. شما هم اگر از دوست‌داران این رشته هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی مهیج و جذاب را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید. ذهن خود را متمرکز کنید، مهارت خود را بالا برده و با نمایش دادن عکس‌العمل‌های به موقع، فرصت امتیاز‌گیری را از حریف بگیرید. به جای آن، در زمان مناسب ضربات امتیازآور را به ضربه‌گیر حریف وارد کرده و در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی دست پیدا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Taekwondo Grand Prix را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Taekwondo Grand Prix1 300x169 - دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای PC Taekwondo Grand Prix2 300x169 - دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای PC

 

Taekwondo Grand Prix4 300x169 - دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای PC Taekwondo Grand Prix3 300x169 - دانلود بازی Taekwondo Grand Prix برای PC

 

تریلر بازی Taekwondo Grand Prix :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® 8 (32/64-bit)/Windows 7/Vista/XP
Processor: 3 GHz Processor or Better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Direct X 11 Compatible Video Card with Minimum 512 MB RAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 1300 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 320 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR