دانلود بازی Sniper Extinction 1.0007 – تک تیرانداز خبره برای اندروید + دیتا

دانلود بازی Sniper Extinction 1.0007 - تک تیرانداز خبره برای اندروید + دیتا

 

دانلود بازی Sniper Extinction برای اندروید

| بازی مورچه مخترع برای اندروید + دیتا |

 

Sniper Extinction 1.0007 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Barnlek AB است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز و محترم در نظر داریم، یک شبیه‌سازی واقع‌گرایانه و جذابی از فضایی است که در آن، انقراض نسل انسان بسیار نزدیک و محتمل گشته است! گروهی از بیگانگان ناشناخته، به سیاره زمین حمله‌ور شده‌اند. اکنون، تعدادی از بهترین تک‌تیراندازان دنیا گرد هم آمده تا بتوانند این موجودات را از بین ببرند و خطر انقراض را از زندگی بشر دور کنند.

این بازی اندرویدی، مهارت شما را به عنوان یکی از تک‌تیراندازان خبره این بازی در 130 ماموریت مختلف به چالش خواهد کشید. به طور کلی، در این بازی شما به تعداد 15 اسلحه مختلف سنگین و سبک دسترسی دارید که شیوه تیراندازی با هریک از آنان با همدیگر متفاوت است. ماموریت‌های شما به عنوان این تک‌تیرانداز متخصص، از مناطق برفی و یخ زده آلاسکا تا بیابان‌های خشک افغانستان ادامه خواهد داشت. گیم‌پلی واقع‌گرایانه، کیفیت گرافیکی، جزئیات بسیار بالای اسلحه‌ها، دارا بودن ده‌ها ماموریت جذاب و … از مهم‌ترین ویژگی‌های این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Sniper Extinction را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Sniper Extinction :

– دارا بودن ده‌ها ماموریت جذاب و سرگرم‌کننده

– امکان استفاده از مجموعه سلاح‌های سنگین و سبک برای اجرای ماموریت‌ها

– اجرای ماموریت‌ها در سرزمین‌های یخ زده آلاسکا تا بیابان‌های افغانستان

– گیم‌پلی و گرافیک واقع‌بینانه

– افکت‌های گرافیکی و صوتی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Sniper Extinction1 150x84 - دانلود بازی Sniper Extinction 1.0007 - تک تیرانداز خبره برای اندروید + دیتا Sniper Extinction2 150x84 - دانلود بازی Sniper Extinction 1.0007 - تک تیرانداز خبره برای اندروید + دیتا Sniper Extinction3 150x84 - دانلود بازی Sniper Extinction 1.0007 - تک تیرانداز خبره برای اندروید + دیتا Sniper Extinction4 150x84 - دانلود بازی Sniper Extinction 1.0007 - تک تیرانداز خبره برای اندروید + دیتا

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 36 + 960 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR