دانلود دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در یک روز – Google Analytics Certification – GAIQ in 24 hours

دانلود دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در یک روز - Google Analytics Certification - GAIQ in 24 hours (English)

 

دانلود دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در یک روز

| Google Analytics Certification – GAIQ in 24 hours (English |

MP4 | | Duration: 1 Hours | Language: English

 

دوره آموزش گوگل آنالیتیکس در یک روز نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. بله درست متوجه شده‌اید! مهارت گوگل آنالیتیکس را تنها در یک روز فرا خواهید گرفت؛ آن هم به ساده‌ترین شوه ممکن! گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) که از دیگر اسامی آن در میان فارسی‌زابان می‌توان به گوگل آنالیز و یا گوگل آنالیتیک اشاره کرد، ابزاری رایگان و در عین حال پیشرفته برای آنالیز و بررسی یک صفحه وب است. گوگل به عنوان غول شبکه اینترنتی در دنیا، تاثیر قابل توجهی در موفقیت و یا زمین خوردن یک وب‌سایت اینترنتی ایفا می‌کند. مبحث سئو (SEO) و بهینه‌سازی وب‌سایت، موضوعی است که بسیاری از صاحبان وب‌سایت نسبت به آن توجه جدی داشته و سعی بر آن دارند تا صفحه اینترنتی خود را از دیدگاه گوگل و دیگر موتورهای جستجوی دنیا بهینه‌سازی کنند.

این ابزار تحلیل‌گر می‌تواند اطلاعات بسیار کاملی را درباره ترافیک ورودی در اختیار مدیران یک وب‌سایت‌ قرار می‌دهد. از این روی، برای مدیر یک وب‌سایت بسیار مهم و حیاتی است که طرز کار صحیح با این ابزار مفید را بلد باشد. مدیران وب‌سایت با استفاده از ابزار گوگل آنالیتیک می‌توانند بازدیدکنندگان سایت خود را شناسایی کرده و طریقه ورود آن‌ها به صفحات وب‌سایت را نیز تشخیص دهند. در واقع با این معیارها، می‌ـوان تشخیص داد که بهترین طرق موجود برای جذب بازدیدکننده وب‌سایت کدام روش بوده و یا اینکه آیا صفحه وب ما از کیفیت مناسب از نظر مخاطبین برخوردار بوده یا خیر. مبحث گوگل آنالیتیکس که یکی از مهارت‌های مهم در زمینه سئو و بهینه‌سازی وب‌سایت به شمار می‌رود، یک سرویس رایگان است که یادگیری آن نیز تا جد بسیاری می‌تواند شما را در موفقیت وب‌سایت یا کسب و کار‌تان یاری کند. در این مطلب از سایت یاس دانلود، با یک دوره آموزشی مختصر و مفید در خدمت شما هستیم که می‌تواند این ابزار مفید و قدرتمند را تنها در عرض یک روز به شما آموزش دهد! هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی گوگل آنالیتیکس در یک روز :

– دارا بودن 180 سوال پرتکرار در آزمون گوگل آنالیتیکس

– امکان دریافت مدرک گوگل آنالیتیکس در عرض 24 ساعت

– آشنایی کامل با ابزار گوگل آنالیتیکس

– تمرکز بر محتوای مهم و مفید در رابطه با سرویس گوگل آنالیتیکس

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 802 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR