دانلود Toon Boom Harmony Premium 15.0.5 Build 13929 – نرم افزار انیمیشن سازی

دانلود Toon Boom Harmony Premium 15.0.5 Build 13929 - نرم افزار انیمیشن سازی

 

دانلود Toon Boom Harmony Premium

| نرم افزار انیمیشن سازی |

 

Toon Boom Harmony Premium 15.0.5 Build 13929 نام نرم افزاری جدید، قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه ساخت انیمیشن و متحرک‌سازی تصاویر است. امروزه راهکارهای مختلفی برای ورود به صنعت انیمیشن‌سازی وجود دارد. به عنوان مثال، بسیاری از مبتدیان به این حرفه، نرم افزار ادوبی فلش را به عنوان اولین ابزار خود در زمینه کار با انیمیشن‌ها معرفی می‌کنند. انیمیشن‌سازی، صنعتی است که کاربرد آن محدود به هیچ زمینه خاصی نیست. به بیان دیگر، با استفاده از انیمیشن‌های خلاقانه می‌توان در زمینه‌های مختلف استفاده کرد. در نظر بگیرید که یک انیمیشن مفهومی، تا چه اندازه می‌تواند در انتقال صحیح یک مفهوم و یا تبلیغ یک محصول خاص موثر باشد. از همه این موارد گذشته، امروزه صنعت انیمیشن‌سازی کاربرد گسترده‌ای در زمینه بازی‌سازی دارد و یک فرد ماهر در این زمینه، می‌تواند کسب و کار پردرآمدی را برای خود دست و پا کند.

نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، امکانات بسیار گسترده‌ای را در زمینه ساخت انیمیشن و متحرک‌سازی کاراکترها در اختیار شما قرار می‌دهد. این نرم افزار قدرتمند که تاکنون از سوی استودیوهای بزرگی از سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته، امکانی را مهیا می‌سازد تا بتوانید انیمیشن‌سازی را در محیطی زیبا و در هر سبکی به انجام برسانید. برای مثال، در محیط این نرم افزار، طراحان می‌توانند کاراکتر خود را با دست آزاد ترسیم کرده و سپس عمل متحرک‌سازی آن را نیز انجام دهند. این نرم افزار قدرتمند، از سوی استودیوهای بزرگ و وچک بسیاری از سراسر دنیا مورد استفاده قرار گرفته و در زمینه‌های مختلفی همچون ساخت کارتون تلویزیونی، ساخت تبلیغات مبلتنی بر انیمیشن‌های کارتونی، بازی‌های رایانه‌ای و … کاربرد فراوان دارد. هم اکنون می توانید نرم افزار Toon Boom Harmony Premium را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Toon Boom Harmony Premium :

– امکان نقاشی و متحرک‌سازی اشیای ترسیم شده

– مناسب برای پروژه‌های مبتدی تا حرفه‌ای

– امکان کار با ترسیمات مبتنی بر تصاویر رستر و وکتور

– امکان ترسیم کاراکترها و متحرک‌سازی آنان در سبک‌های مختلف

– دارا بودن محیط کاربری بسیار زیبا برای ساخت و متحرک‌سازی سریع

– امکان دسترسی به طرق سنتی انیمیشن‌سازی (فریم به فریم)

– امکان تهیه خروجی برای موتورهای بازی‌سازی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Toon Boom Harmony Premium.cover1  300x161 - دانلود Toon Boom Harmony Premium 15.0.5 Build 13929 - نرم افزار انیمیشن سازی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 445 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR