دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید 9 با کاتلین – Kotlin for Android O Development: From Beginner to Advanced

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید 9 با کاتلین - Kotlin for Android O Development: From Beginner to Advanced

 

دانلود آموزش برنامه نویسی اندروید 9 با کاتلین

| Kotlin for Android O Development: From Beginner to Advanced |

MP4 | | Duration: 15.5 Hours | Language: English

 

آموزش برنامه نویسی اندروید 9 با کاتلین نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. از زمان معرفی اندروید تا به امروز، روش‌های متعددی برای برنامه‌نویسی برای این سیستم عامل معرفی شده که هریک دارای نقاط قوت و ضعف خود بوده‌اند. همانطور که احتمالا می‌دانید، برنامه‌نویسی اندروید مبتنی بر زبان جاوا بوده و ورود به بازار شغلی آن، نیازمند مهارت بالا در زمینه جاوا است. این موضوع، بسیاری از کاربران را ناراضی می‌کرد و از طرفی، تقریبا می‌توان گفت برای برنامه‌نویسی اندروید هیچ راهی به جز یادگیری زبان جاوا وجود نداشت. اما به یک باره، انتشار خبر رسمی پشتیبانی اندروید استودیو از کاتلین، همه چیز را تغییر داد!

زبان برنامه‌نویسی کاتلین (Kotlin)، سعی بر آن دارد تا به یکه‌تازی زبان برنامه‌نویسی جاوا در سیستم عامل اندروید خاتمه دهد. چند وقتی است برنامه‌نویسان اندروید خبر مسرت بخشی را شنیده و آن هم چیزی نبود جز اعلام رسمی گوگل از پشتیبانی کاتلین در محیط اندروید استودیو! زبان برنامه نویسی کاتلین در سال 2017 بصورت عمومی با هدف تعامل و سرعت بخشیدن به برنامه های ساخته شده با زبان جاوا عرضه شد. دوره آموزشی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و محترم در نظر داریم، شما را به صورت قدم به قدم با ساخت اپلیکیشن‌های دلخواه‌تان در اندروید 9 به کمک زبان کاتلین کمک خواهد کرد. این دوره آموزشی با تمرکز بر مفاهیم پایه و کاربردی، شما را قادر می‌سازد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بتوانید مهارت خود را در زمینه یادگیری برنامه‌نویسی اندروید به این زبان نوپا ارتقا داده و هرچه سریع‌تر وارد بازار کسب و کار آن شوید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزشی برنامه نویسی اندروید با کاتلین :

– آشنایی با مفاهیم اصلی برنامه‌نویسی کاتلین برای اندروید

– آشنایی با لایوت‌ها

– آشنایی با جداول و کار با پایگاه داده

– کار با سرور در برنامه‌ها

– آشنایی با طرز کارکرد شبکه‌های اجتماعی

– آشنایی با نحوه طراحی و ساخت برخی اپلیکیشن‌های معروف در گوگل پلی

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 2.36 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR