دانلود Adobe Premiere Elements 2024 v24.0 – ادوبی پریمیر مخصوص افراد مبتدی

دانلود Adobe Premiere Elements 2019 17.0 - ادوبی پریمیر مخصوص افراد مبتدی

 

دانلود Adobe Premiere Elements

| ادوبی پریمیر مخصوص افراد مبتدی |

 

Adobe Premiere Elements 2024 v24.0 نام یک نسخه کاملا جدید از محصول شناخته شده و قدرتمند کمپانی ادوبی (Adobe) برای ساخت و ویرایش فیلم است. ادوبی پریمیر (Adobe Premiere)، نرم افزاری است که به شکل گسترده‌ای در زمینه ساخت و ویرایش فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین نسخه از این نرم افزار که در سال 1991 عرضه شد، از همان زمان توانست محبوبیت بسیار زیادی را در بین فعالان صنعت ساخت و ویرایش فیلم به دست آورد. در آن دوران، فیلم‌سازی نیازمند مهارت خاصی بود و کمتر کسی هم نسبت به امکانات چنین ابزارهایی احاطه داشت. ولی با این وجود، آثار متعددی با بهره‌گیری از ادوبی پریمیر ساخته و به بازار عرضه شدند که در موفقیت این محصول نرم افزاری، سهم به‌سزایی را ایفا کردند. کمپانی ادوبی، در راستای گسترش کسب و کار خود، نسخه جدیدی از این نرم افزار را مخصوص افراد مبتدی عرضه کرده که امکانات آن تا حد بسیاری مشابه با نسخه اصلی آن است؛ با این تفاوت که برای ساخت و ویرایش فیلم‌ها در این نسخه از نرم افزار، نیازی به دانش پیچیده در صنعت فیلم‌سازی نخواهید داشت.

با استفاده از این نرم افزار، شما می‌توانید تصاویر خود را با همدیگر ترکیب کرده و یک اسلایدشوی بی‌نظیر را خلق کنید. این ویژگی که عموما در آتلیه‌های عکاسی و مراکز فیلمبرداری جشن‌ها و مراسم مختلف کاربرد دارد، کاربران را قادر می‌سازد تا از تصاویر بی‌حرکت خود، یک فیلم به‌یاد‌ماندنی و خاطره‌انگیز را بسازند. علاوه بر این، شما می‌توانید با مجموعه امکانات موجود در این نرم افزار، فیلم‌هایی خارق‌العاده ایجاد کرده و آن‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه ضمن دارا بودن موتور پیشرفته هوش مصنوعی، کاربر را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به یادگیری مفاهیم مختلف عرصه فیلم‌سازی، بتواند با خلاقیت خود فیلم‌هایی بی‌نظیر و جذاب را تولید نماید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Premiere Elements را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adobe Premiere Elements 2019 :

– امکان ترکیب تصاویر و ساخت اسلایدشوی عکس

– قابلیت میکس عکس و موزیک مناسب برای مجالس عروسی، تولد و …

– امکان ساخت جلوه‌های صحنه آهسته/سریع

– امکان ویرایش فیلم‌هایی با کیفیت بسیار بالا

– امکان مدیریت آسان فیلم‌ها در محیطی بسیار زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adobe Premiere Elements 2019.cover1  300x186 - دانلود Adobe Premiere Elements 2024 v24.0 - ادوبی پریمیر مخصوص افراد مبتدی

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Intel 6th Generation or newer processor or AMD equivalent with SSE4.1 support
– Microsoft Windows 10 version 2004 or later (version 21H1 recommended); Microsoft Windows 11 (version 21H2); 64-bit versions only; Windows 7, Windows 8.1 not supported
– HEIF/HEVC import supported only on Windows 10 version 1903 or later. Visit www.adobe.com/go/preheifinfo.
– 6.7GB of available hard-disk space to install applications; additional 13GB to download all optional content; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system or on removable flash storage devices)
– Microsoft DirectX 12 compatible sound and display driver
– Windows Media Player (required if importing/exporting Windows Media formats)
– Compatible DVD burner required to burn DVDs

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  برای نصب نرم افزار آنتی ویروس رو غیرفعال کنید.

–  دسترسی نرم افزار به اینترنت رو توسط فایروال بلاک نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.9 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR