دانلود Adobe Photoshop Elements 2024 24.0 x64 – ادوبی فتوشاپ مخصوص افراد مبتدی

دانلود Adobe Photoshop Elements 2019 17.0 - ادوبی فتوشاپ مخصوص افراد مبتدی

 

دانلود Adobe Photoshop Elements

| ادوبی فتوشاپ مخصوص افراد مبتدی |

 

Adobe Photoshop Elements 2024 24.0 نام یک نسخه کاملا جدید، قدرتمند و در عین حال ساده از ادوبی فتوشاپ (Adobe Photoshop)، به عنوان ابزاری است که امکانات متعددی را در زمینه ویرایش و افکت‌گذاری بر روی تصاویر به کاربران ارائه می‌کند. همانطور که می‌دانید، سال‌هاست که نرم افزار فتوشاپ از سوی بسیاری از فعالان در زمینه گرافیک رایانه‌ای، به عنوان برترین ابزار موجود برای کار با تصاویر دیجیتالی به شمار می‌رود. بسیاری از عکاسان و فعالان در عرصه این هنر، در تلاش هستند تا همواره دانش خود را در زمینه کار با محصولات نرم افزاری موجود در زمینه گرافیک ارتقا دهند. در این ماین، نرم افزار ادوبی فتوشاپ به عنوان برترین ابزار موجود به شمار رفته و دوره‌های آموزشی متعددی نیز برای آن به بازار عرضه شده است. فتوشاپ، یک ابزار قدرتمند و تخصصی برای افرادی است که با مشخصه‌های مختلف تصاویر و اصطلاحات دنیای عکاسی آشنایی داشته و قادرند ضمن کار با آن‌ها، تصاویر خود را با جلوه‌ای تازه و بهبود یافته تزئین کنند.

به همین دلیل می‌توان گفت که ادوبی فتوشاپ، بیشتر مختص افراد حرفه‌ای در زمینه گرافیک رایانه‌ای است و کاربران مبتدی در این زمینه، باید به دنبال یک راهکار جایگزین برای زیباسازی تصاویر خود باشند. ولی نگران نباشید؛ زیرا که کمپانی ادوبی محصول دیگری را نیز با همین هدف برای کاربران مبتدی به بازار عرضه کرده است. در این مطلب از سایت یاس دانلود، جدیدترین نسخه از نرم افزار قدرتمند ادوبی فتوشاپ المنت را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم که با وجود شباهت‌های فراوان به ادوبی فتوشاپ، تفاوت‌های عدیده‌ای نیز دارد که کاربران مبتدی در زمینه کار با تصاویر و جلوه‌های گرافیکی عاشق آن خواهند شد! این محصول نرم افزاری ضمن مجهز بودن به هوش مصنوعی بسیار پیشرفته و قدرتمند، کاربران را قادر می‌سازد تا زیباترین جلوه‌های گرافیکی را با چند کلیک ساده به تصاویر خود آورده و از کار با عکس‌ها در محیط این برنامه لذت ببرند. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe Photoshop Elements را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Adobe Photoshop Elements :

– امکان ویرایش و زیباسازی تصاویر تنها با چند کلیک

– مناسب برای کاربران مبتدی

– دارا بودن محیط کاربری زیبا

– امکان تغییر در خصوصیات رنگ، روشنایی و … در تصاویر

– امکان افزودن افکت‌های گرافیکی بسیار زیبا به عکس‌ها

– قابلیت ساخت آلبوم‌های دیجیتالی بسیار زیبا

– قابلیت مدیریت حرفه‌ای تصاویر

– امکان قرار دادن متن بر روی تصاویر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Adobe Photoshop Elements 2019.cover1  300x199 - دانلود Adobe Photoshop Elements 2024 24.0 x64 - ادوبی فتوشاپ مخصوص افراد مبتدی

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

– Intel 6th Generation or newer processor or AMD equivalent with SSE4.1 support
– Microsoft Windows 10 version 2004 or later (version 21H1 recommended); Microsoft Windows 11 (version 21H2); 64-bit versions only; Windows 7, Windows 8.1 not supported
– HEIF/HEVC import supported only on Windows 10 version 1903 or later.
– 8GB of RAM
– 7.2GB of available hard-disk space to install applications; additional 3GB to download all optional content; additional free space required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system or on removable flash storage devices)
– 1280×800 display resolution (at 100% scale factor)
– Microsoft DirectX 12 compatible display driver
– DVD-ROM drive (for installation from DVD)
– Internet connection required for product activation and content download

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.2 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR