دانلود Altova DiffDog Enterprise 2018 20.2.1 R2 SP1 x64 – مقایسه و ادغام فایل ها

دانلود Altova DiffDog Enterprise 2018 20.2.1 R2 SP1 x64 - مقایسه و ادغام فایل ها

 

دانلود Altova DiffDog Enterprise 2018

| مقایسه و ادغام فایل ها |

 

Altova DiffDog Enterprise 2018 20.2.1 R2 SP1 x64 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مقایسه و ادغام محتوای فایل‌های XML با همدیگر است. اگر شما نیاز داشته باشید که دو فایل تصویری و یا ویدیویی را با هم مقایسه کنید، این امر با یک نگاه و در زمانی بسیار کوتاه انجام می‌گیرد. ولی اگر قرار باشد هزاران خط کد در یک فایل XML را با فایل دیگری مشابه با آن به قیاس بگذارید، زمان بسیار بیشتری را نیاز خواهید داشت! البته که مقایسه دستی آن‌ها، راهکار مناسبی نیست؛ از این روی نرم افزاری را برای شما توسعه‌دهندگان در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند دو فایل مختلف را با همدیگر مقایسه کرده و در صورت تمایل کاربر، آن‌ها را با همدیگر ادغام کند.

این نرم افزار شما را قادر می‌سازد محتوای فایل‌های ایکس‌ام‌ال (XML)، جی‌سان (JSON) و ورد (Word) را با همدیگر مقایسه کرده و در صورت تمایل آن‌ها را با همدیگر ادغام کنید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا محتوای دو فولدر را با همدیگر یکپارچه‌سازی کرده و اسکیمای پایگاه داده و یا حتی دیتای داخل آنان را نیز باهمدیگر یکسان‌سازی کنید. به طور کلی، این نرم افزار امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان انواع محتوای متنی را با همدیگر مقایسه و سپس آنان را با هم ادغام نمود. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Altova DiffDog را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Altova DiffDog :

– سازگاری با انواع فرمت‌های متنی

– قابلیت مقایسه و ادغام محتوای دو فایل متنی

– عملکرد منحصر به فرد برای فایل‌های XML, JSON, DOCX

– نمایش بخش‌های متفاوت محتوای متنی در رنگ‌های مجزا

– امکان قیاس دو پایگاه داده با همدیگر

– قابلیت مقایسه فایل‌های فشرده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Altova DiffDog.cover1  300x168 - دانلود Altova DiffDog Enterprise 2018 20.2.1 R2 SP1 x64 - مقایسه و ادغام فایل ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR