دانلود All GPS Tools Pro 2.4 – ابزار همه کاره برای سنسور GPS اندروید

دانلود All GPS Tools Pro 1.6 - ابزار همه کاره برای سنسور GPS اندروید

 

دانلود All GPS Tools Pro برای اندروید

| ابزار همه کاره برای سنسور GPS اندروید |

 

All GPS Tools Pro 2.4 نام یک نرم افزار جدید و همه‌کاره برای سنسور جی‌پی‌اس (GPS) گوشی و تبلت‌های اندرویدی شما کاربران است. اگر شما نیز از دسته افرادی هستید که دائما در مسافرت بوده و از گوشی هوشمند خود به عنوان راهنمای سفر استفاده می‌کنید، شاید بد نباشد که این برنامه را نیز برای پوشش‌ نیازهای خود در سفر امتحان کنید. این برنامه، شما را قادر می‌سازد تا با بهره‌گیری از سنسور GPS، یک قطب‌نمای بسیار دقیق را در اختیار داشته و در هر زمان از جهت‌های جغرافیایی خود مطلع شوید. این برنامه می‌تواند شمال واقعی و یا مغناطیسی را برای شما به نمایش گذارد تا بتوانید در طبیعت‌گردی خود از آن بهره ببرید.

علاوه بر این، نرم افزار مذکور می‌تواند آدرس مقاصد دلخواه شما را بر روی نقشه به نمایش بگذارد تا بتوانید سریع‌ترین مسیر موجود برای رسیدن را انتخاب کنید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور می‌تواند مختصاب یک نقطه جغرافیایی را به طور دقیق بر روی نقشه به نمایش بگذارد تا با جزئیات بالا بتوانید نقاط دلخواه خود بر روی نقشه را پیدا کنید. در کنار این‌ها، نرم افزار مذکور قادر است کارشناسی دقیقی را از وضعیت آب و هوا و تغییرات آن به شما ارائه نماید تا بتوانید مطابق با تغییرات اقلیمی، سفر خود را برنامه‌ریزی کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار All GPS Tools Pro برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار All GPS Tools Pro :

– دارا بودن قطب‌نمای دقیق

– نمایش آدرس و یا مختصاب جغرافیایی بر روی نقشه

– امکان نمایش وضعیت آب و هوا و دما

– نمایش نقشه در حالات استاندارد/ماهواره‌ای

– نمایش دقت سنسور جی‌پی‌اس

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

All GPS Tools Pro 1 84x150 - دانلود All GPS Tools Pro 2.4 - ابزار همه کاره برای سنسور GPS اندروید All GPS Tools Pro 2 84x150 - دانلود All GPS Tools Pro 2.4 - ابزار همه کاره برای سنسور GPS اندروید All GPS Tools Pro 3 84x150 - دانلود All GPS Tools Pro 2.4 - ابزار همه کاره برای سنسور GPS اندروید All GPS Tools Pro 4 84x150 - دانلود All GPS Tools Pro 2.4 - ابزار همه کاره برای سنسور GPS اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR