دانلود کتاب آموزش ادوبی ایلوستریتور به زبان فارسی با فرمت PDF

دانلود کتاب آموزش ادوبی ایلوستریتور به زبان فارسی با فرمت PDF

 

دانلود کتاب آموزش ادوبی ایلوستریتور

| آموزش Adobe Illustrator به زبان فارسی |

 

دانلود کتاب آموزش ادوبی ایلوستریتور نام کتاب الکترونیکی جدیدی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود تصمیم داریم آن را خدمت شما بازدیدکنندگان محترم ارائه کنیم. ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator)، محصولی قدرتمند و پیشرفته ساخته شرکت ادوبی است که به منظور تصویرسازی برداری (Vector) از سوی طراحان حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم افزار با دارا بودن ابزاری پیشرفته در زمینه خلق آثار برداری و افکت‌های گرافیکی، به صورت گسترده در انواع مراکز طراحی و تصویرسازی گرافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این ابزار، محیطی سازگار با فتوشاپ و دیگر ابزارهای کمپانی ادوبی را در اختیار طراحان گرافیکی قرار می‌دهد.

اگر شما نیز از علاقه‌مندان به ورود به دنیای طراحی وکتور هستید، پیشنهاد ما این است که بدون اتلاف وقت، کتاب الکترونیکی آموزش ادوبی ایلوستریتور به زبان فارسی را دانلود کنید! با استفاده از محتوای آموزشی این کتاب، شما به آسانی می‌توانید با مفاهیم مختلف این محصول نرم افزار پیشرفته آشنا شده و شیوه صحیح کار با آن را فرا بگیرید. پیدا کردن منابع خوب و جامع برای یادگیری نرم افزارهای گرافیکی همچون فتوشاپ، ایلوستریتور و … بسیار سخت است؛ چرا که این برنامه‌ها هرساله نسخه جدیدی را ارائه کرده و فیلم‌های آموزشی نیز بعد از مدتی منقضی می‌شوند. ولی کتاب الکترونیکی جدیدی که برای شما آماده کرده‌ایم، شما را به صورت قدم به قدم با کلیه امکانات این محصول قدرتمند طراحی آشنا می‌سازد. پیشنهاد میکنیم کتاب آموزش ادوبی ایلوستریتور را به صورت رایگان از ادامه ی مطلب دریافت نمایید.

 

نویسنده/مترجم: حسین مظفری
تعداد صفحات: 50
فرمت: کتاب PDF
زبان: فارسی

 

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : PDF
  • حجم : 4.45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR