دانلود بازی Origin Space برای PC

دانلود بازی Origin Space برای PC

 

دانلود بازی Origin Space برای کامپیوتر

| بازی خلبان فضایی |

| نسخه SKIDROW |

 

Origin Space بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Rimware ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در ماجرای بازی کامپیوتری جدیدی که این بار برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، وظیفه شما این است که به عنوان یک عضو و در واقع خلبان فضایی نقش‌آفرینی کنید که نبردهای بسیاری را باید یا موفقیت به انجام برساند. در این بازی، انبوهی از دشمنان در پیش روی شما قرار می‌گیرند که شما باید در برابر یکایک آن‌ها ایستادگی کرده و در تاریخ ماندگار شوید. داستان این بازی رایانه‌ای، در آینده‌ای به تصویر کشیده می‌شود که بشر به تکنولوژی فوق پیشرفته‌ای هوش مصنوعی دست پیدا کرده و تاثیرات آن، منجر به تغییر تمامی جنبه‌های زندگی انسان شد.

با این تغییرات، شیوه زندگی انسان دچار تغییر و تحولاتی شد که سبک زندگی سنتی را برای همیشه از میان برداشت. علاوه بر این، سفرهایی به اعماق فضا راه‌اندازی شدند که تشکیل فدراسیون زمین را به عنوان یک سازمان فضایی جدید در پی داشت. اکنون زمینیان سعی بر آن دارند تا با حضور در نقاط مختلف کهکشان راه شیری، تمامی موجودات را با هم متحد ساخته و گروهی بزرگ‌تر را تشکیل دهند. حال شما به عنوان خلبان رسمی فدراسیون زمین، قرار است در برابر گروهی از تمامیت‌طلب‌ها ایستادگی کرده و آنان را از اهداف‌شان دور کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Origin Space را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Origin Space1 300x169 - دانلود بازی Origin Space برای PC Origin Space2 300x169 - دانلود بازی Origin Space برای PC

 

Origin Space3 300x169 - دانلود بازی Origin Space برای PC Origin Space4 300x169 - دانلود بازی Origin Space برای PC

 

تریلر بازی Origin Space :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual-Core Intel or AMD, 2.3 GHz or Faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 Compatible Graphics Card
DirectX: Version 11
Storage: 3 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.80 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR