دانلود بازی Dead Reaper 3.1.0 – کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Dead Reaper 3.1.0 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Dead Reaper برای اندروید

| بازی کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Dead Reaper 3.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Creation Game Studio است. هرجا که صحبت از دنیای ویران و نبرد آخرالزمانی در میان باشد، حضور پررنگ زامبی‌ها نیز در آن به چشم می‌آید. اگر شما نیز از دوست‌داران و علاقه‌مندان به کشتار زامبی‌ها و تیراندازی به این موجودات خطرناک هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت نقش‌آفرینی در بازی اندرویدی کشتار زامبی را به هیچ وجه از دست ندهید! به عنوان قهرمان داستانی این بازی، شما باید برای نجات جان خود از میان سیل زامبی‌ها، آنان را یکی پس از دیگری نابود ساخته و مسیر خود را در ویرانه‌ها ادامه دهید.

در این بازی شما می‌توانید انواع مختلفی از سلاح‌های قوی و کشنده را انتخاب و از آنان برای نابود ساختن زامبی‌ها بهره ببرید. در این بازی شما با دو جنبه مختلف سر و کار دارید؛ اول اینکه باید با مهارت تیراندازی خود، تا هر تعداد زامبی که می‌توانید را از بین بردارید. در ادامه، می‌بایست مهارت خود را برای هدایتو جابه‌جایی تانک‌ها نیز نجات دهید. به طور کلی این بازی تعداد 80 مرحله مهیج و جذاب را در پیش روی شما می‌گذارد که با نقش‌آفرینی در آنان، می‌توانید قهرمان یک داستان پیچیده و مهیج لقب بگیرید. هم اکنون می توانید بازی Dead Reaper را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Dead Reaper :

– امکان تجربه دنیای ویرانه زامبی‌ها در دو گیم‌پلی مختلف

– قابلیت تیراندازی به زامبی‌ها و هدایت تانک‌ در خرابه‌ها

– دارا بودن 80 مرحله مهیج و سرگرم‌کننده

– گیم‌پلی بسیار ساده و یادگیری سریع

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Dead Reaper1 150x84 - دانلود بازی Dead Reaper 3.1.0 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Dead Reaper2 150x84 - دانلود بازی Dead Reaper 3.1.0 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Dead Reaper3 150x84 - دانلود بازی Dead Reaper 3.1.0 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Dead Reaper4 150x84 - دانلود بازی Dead Reaper 3.1.0 - کشتار زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 22 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR