دانلود liquidFOLDERS 4.1.3 – مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز

دانلود liquidFOLDERS 4.1.3 - مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز

 

دانلود liquidFOLDERS

| مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز |

 

liquidFOLDERS 4.1.3 نام نرم افزاری جدید و کاربردی به عنوان یک راهکار قدرتمند جهت مدیریت فایل‌ها و فولدرها در سیستم‌عامل ویندوز است. بسیاری از کاربران ویندوز، به دلیل عادت به ویندوز اکسپلورر (Windows Explorer)، تاکنون هیچ فایل منیجر دیگری را بر روی سیستم خود امتحان نکرده‌اند. به سبب اینکه نرم افزار مذکور به عنوان یکی از بخش‌های پیش‌فرض ویندوز از نسخه‌های قدیمی این سیستم‌عامل قرار داشته است، نقاط ضعف و امکانات محدود آن کمتر به چشم می‌آید. اما زمانی که تصمیم بگیرید که یک نرم افزار دیگر را جایگزین فایل منیجر پیش‌فرض ویندوز کنید، شاید شرایط برای همیشه دگرگون شود! نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک فایل منیجر جدید و جایگزین برای ویندوز اکسپلورر است که امکاناتی بسیار گسترده‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این برنماه قادر است کلیه فایل‌ها و فولدرهای شما در تمامی درایوهای متصل به سیستم را در نمایی زیبا به نمایش بگذارد تا شما بتوانید انواع تغییرات دلخواه خود را بر روی آنان اعمال کنید. علاوه بر این، امکان دسترسی به اطلاعات در فضای ابری و درایوهای شبکه نیز در این نرم افزار مهیاست. در ابتدا، این نرم افزار مخصوص کار با فایل‌های مالتی مدیا طراحی شده بود؛ اما استقبال قابل توجه کاربران سبب شد که این نرم افزار به عنوان فایل منیجر کلیه فایل‌ها و فولدرهای دیگر در ویندوز نیز مورد استفاده قرار گیرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار liquidFOLDERS را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار liquidFOLDERS :

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا

– جایگزینی مناسب برای ویندوز اکسپلورر

– توانایی مدیریت انواع فایل‌ها و فولدرها

– امکان مدیریت فایل‌ها در فضای ابری و درایوهای شبکه

– امکان جستجو و دسترسی سریع به اطلاعات

– توانایی فیلتر کردن اطلاعات مورد نظر

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

liquidFOLDERS.cover1  300x234 - دانلود liquidFOLDERS 4.1.3 - مدیریت حرفه ای فایل در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در آدرس زیر کپی کنید
C->Windows->System32

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 38/34 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR