دانلود بازی Speed Brawl v1.5.9fb1753 برای PC

دانلود بازی Speed Brawl برای PC

 

دانلود بازی Speed Brawl برای کامپیوتر

| بازی قهرمانان شگفت‌انگیز |

| نسخه Razor1911 |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/04/15: نسخه جدید Speed Brawl v1.5.9fb1753-Razor1911 به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Speed Brawl v1.5.9fb1753 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ورزشی می باشد که در سال 2018 توسط Axis Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک‌ بازی‌های اکشن در نظر گرفته‌ایم، یک شبیه‌سازی مهیج و کلاسیک از نبردهای 2 بعدی است که طی آن می‌توانید بسیاری از فنون رزمی را به قهرمان خود آموزش داده و در روند داستانی از آن بهره ببرید. سبک مبارزات شما در این بازی به صورت گروهی بوده و می‌توانید با اجرای حملاتی سریع، دشمنان خود را غافل‌گیر نمایید.

داستان این بازی مهیج و جذاب، در سال 1888 میلادی به تصویر کشیده می‌شود. یک دهه از حملات موجودات بیگانه از کره ماه به زمین می‌گذرد خوشبختانه امپراطوری بریتانیا موفق شد بخشی از این تهاجم را مهار کرده و قدرت را از مهاجمین بگیرد. این روند سبب شد که جنگ بیش از یک دهه به طول بینجامد و اکنون بیگانگان همزمان با انقلاب صنعتی در زمین، به عصر پیشرفت و رونق قرار گرفتند. این زنجیره از اتفاقات موجب درگیری و شورش بین نیروهای زمینی و فضایی شده و نبردی را شکل می‌دهد که در آن قهرمامان نقش مهم و کلیدی را ایفا می‌کنند. شما می‌توانید با تشکیل یک گروه از قهرمانان، در این نبرد مهیج و سرنوشت‌ساز حضور پیدا کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Speed Brawl را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Speed Brawl1 300x169 - دانلود بازی Speed Brawl v1.5.9fb1753 برای PC Speed Brawl2 300x169 - دانلود بازی Speed Brawl v1.5.9fb1753 برای PC

 

Speed Brawl3 300x169 - دانلود بازی Speed Brawl v1.5.9fb1753 برای PC Speed Brawl4 300x169 - دانلود بازی Speed Brawl v1.5.9fb1753 برای PC

 

تریلر بازی Speed Brawl :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i3 or Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 650 or Equivalent
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 5420 MB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5 or Equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 or Equivalent
Network: Broadband Internet Connection
Storage: 5420 MB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.73 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR