دانلود بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival 1.53 – جهنم زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival 1.43 - جهنم زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival برای اندروید

| بازی جهنم زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Zombie Shooter Hell 4 Survival 1.53 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Free Zombie Shooting Games است. این روزها، کاربران علاقه بسیار به کشتن زامبی در قالب بازی‌های ویدیویی نشان می‌دهند. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک جهنم شلوغ از زامبی‌ها را به تصویر می‌کشد که شما در آن به عنوان یک بازمانده جنگی جان سالم به در برده‌اید. پوسته ظاهری شهر، بیشتر مشابه با فضایی برای زندگی مردگان است! زامبی‌ها در همه جا دیده می‌شوند و هرآن کسی را که تاکنون می‌شناختید، اکنون مرده است! خوشبختانه شما هنوز تعداد محدودی اسلحه را در اختیار دارید که شاید بتوانند شما را در زنده ماندن یاری کنند.

گیم‌پلی این بازی با تمرکز ویژه‌ای بر عملکرد واقع‌گرایانه اسلحه‌ها پیاده‌سازی شده و مدل‌های مختلف آن، شما را در کشتار زامبی‌ها به شیوه‌های مختلف یاری خواهد کرد. مناطقی که در این بازی شما در آن حضور پیدا می‌کنید، با جزئیاتی بالا طراحی شده و شما می‌توانید یک حضور جذاب را در محیطی آخرالزمانی تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival :

– دارا بودن ده‌ها اسلحه مختلف با جزئیات بسیار عالی در طراحی

– امکان حضور در مناطق زیبا و جذاب برای کشتار زامبی‌ها

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– صداپردازی مهیج و جذاب

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Zombie Shooter Hell 4 Survival1 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival 1.53 - جهنم زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Hell 4 Survival2 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival 1.53 - جهنم زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Hell 4 Survival3 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival 1.53 - جهنم زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Zombie Shooter Hell 4 Survival4 150x84 - دانلود بازی Zombie Shooter Hell 4 Survival 1.53 - جهنم زامبی ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 48 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR