دانلود بازی Cafe Racer 1.051.2 – موتورسواری فوق العاده برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Cafe Racer 1.051.2 - موتورسواری فوق العاده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Cafe Racer برای اندروید

| بازی موتورسواری فوق العاده برای اندروید + نسخه بی نهایت|

 

Cafe Racer 1.051.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی PiguinSoft است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، یک شبیه‌سازی بسیار عالی و جذاب از رقابت‌های موتورسواری بی‌پایان است که در آن هیچ خبری از محدودیت‌ها نیست! بسیاری از بازی‌های این سبک، دارای محدودیت میزان سوخت، محدودیت زمانی و … هستند. اگر شما نیز به دنبال یک بازی اندرویدی در سبک رقابت اتومبیل‌رانی بی‌محدودیت هستید، ما برای شما یک انتخاب ویژه داریم!

در این بازی، همه چیز مطابق با نیاز و سلیقه شما طراحی شده تا بتوانید از این تجربه لذت ببرید. در طی رقابت‌ها، شما می‌توانید موتورسیکلت خود را از مسیرهای یکطرفه و یا دوطرفه حرکت دهید و یا اینکه مسیرهای پرترافیک و یا خلوت را برای رسیدن به خط پایان پیمایش کنید. به طور کلی در این بازی شما به ده‌ها مدل مختلف از انواع موتورسیکلت‌ها دسترسی دارید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید تجربه لذت‌بخش و جذاب را در محیط‌های مختلف در رقابت با سایر پلیرها داشته باشید. هم اکنون می توانید بازی Cafe Racer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Cafe Racer :

– امکان ثبت رکوردهای خارق‌العاده در هنگام رقابت با سایر رانندگان موتورسیکلت

– قابلیت کسب امیتزا بیشتر در صورت سبقت با سرعت بالای 100 کیلومتر در ساعت

– دارا بودن سطوح مختلف سختی

– امکان عبور از مسیرهای میانبر برای رسیدن به خط پایان

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Cafe Racer1 150x84 - دانلود بازی Cafe Racer 1.051.2 - موتورسواری فوق العاده برای اندروید + نسخه بی نهایت Cafe Racer2 150x84 - دانلود بازی Cafe Racer 1.051.2 - موتورسواری فوق العاده برای اندروید + نسخه بی نهایت Cafe Racer3 150x84 - دانلود بازی Cafe Racer 1.051.2 - موتورسواری فوق العاده برای اندروید + نسخه بی نهایت Cafe Racer4 150x84 - دانلود بازی Cafe Racer 1.051.2 - موتورسواری فوق العاده برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 63 + 56 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR