دانلود Timeline Maker Pro 4.5.40.6 – نرم افزار ساخت جداول زمانی

دانلود Timeline Maker Pro 4.5.40.6 - نرم افزار ساخت جداول زمانی

 

دانلود Timeline Maker Pro

| نرم افزار ساخت جداول زمانی |

 

Timeline Maker Pro 4.5.40.6 نام نرم افزاری است که کاربران به واسطه آن می‌توانند جداول زمانی را مطابق با نیاز و برنامه‌ریزی پروژه‌های خود ایجاد کرده و مدیریتی جامع بر روی آن‌ها داشته باشند. این دسته از نمودارها، اصولا برای مدیریت پروژه و زمان‌بندی اجرای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، مدیران پروژه ضمن جمع‌آوری آن‌ها و تعیین بازه زمانی و مهلت هریک از آن‌ها، به پیش‌بینی و برنامه‌ریزی آن‌ها می‌پردازند. برخی از پروژه‌ها، شامل شرط برای آغاز و پایان هستند که تمامی آن‌ها در مبحث مدیریت پروژه مفهوم پیدا می‌کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، کاربران را قادر خواهد ساخت تا بتوانند نمودارهای این‌چنینی را ایجاد کرده و ضمن ترتیب‌بندی پروژه‌ها آنان را زمان‌بندی کنند.

به کمک این برنامه، افراد می‌توانند پروژه‌های خود را به صورت جامع مدیریت کرده و آن‌ها را از نظر زمان اجرا، مهلت و … ترتیب‌بندی کنند. فرقی نمی‌کند که شما یک فرد تازه‌کار و یا یک مدیر پروژه حرفه‌ای باشید؛ محیط گرافیکی این نرم افزار به نحوی طراحی شده که تقریبا تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از انواع اشکال و المان‌های گرافیکی، نمودارهای زمانی را طراحی کرده و در صورت تمایل اقدام به چاپ و یا به اشتراک‌گذاری آنان کنند. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Timeline Maker Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Timeline Maker Pro :

– امکان ساخت نمودار و جداول زمانی در 5 سبک جذاب و گرافیکی (میله‌ای، عمودی، گانت و …)

– توانایی ساخت خودکار نمودار گانت با امکانات شخصی‌سازی گسترده

– امکان تهیه خروجی PDF، به اشتراک‌گذاری از طریق ایمیل و چاپ

– توانایی ایجاد زمان‌بندی به صورت روز، هفته ماه

– امکان درون‌ریزی از طریق ام‌اس پراجکت

– امکان بررسی اشتباهات املایی

– قابلیت ساخت نمودارهای تعاملی با امکان استفاده در پاورپوینت

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Timeline Maker Pro.cover1  300x161 - دانلود Timeline Maker Pro 4.5.40.6 - نرم افزار ساخت جداول زمانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR