دانلود DzSoft PHP Editor 4.2.7.8 – نرم افزار کدنویسی صفحات وب

دانلود DzSoft PHP Editor 4.2.7.8 - نرم افزار کدنویسی صفحات وب

 

دانلود DzSoft PHP Editor

| نرم افزار کدنویسی صفحات وب |

 

DzSoft PHP Editor 4.2.7.8 نام نرم افزاری جدید و کم حجم به منظور کدنویسی صفحات وب در انواع زبان‌های HTML/PHP است. همانطور که می‌دانید، ظهور شبکه اینترنت و انقلاب شبکه جهانی وب سبب شد که داده‌ها را به سادگی در شبکه جهانی به اشتراک گذاشت و در عرض چند ثانیه، کاربران مختلف از سراسر دنیا قادر به مشاهده آن باشند. شبکه جهانی وب از آن زمان تاکنون تغییر و تحولات بسیاری را تجربه کرده که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ابداع تکنولوژی و استانداردهای جدید در زمینه کدنویسی اشاره کرد. امروزه به لطف زبان PHP، صفحات اینترنتی به صورت داینامیک طراحی شده و همانند صفحات قدیمی HTMLT ثابت و یا استاتیک نیستند.

اگر شما نیز از توسعه‌دهندگان این دو زبان پرکاربرد در فضای وب هستید، استفاده از یک ویرایشگر مخصوص جهت کار با صفحات وب شما را در این زمینه به خوبی یاری خواهد کرد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک ابزار قدرتمند و کاربردی جهت ویرایش سورس کد صفحات وب و همچنین ساخت صفحات مربوطه است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار DzSoft PHP Editor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار DzSoft PHP Editor :

– پشتیبانی کامل از امکان ویرایش و کدنویسی HTML/PHP/XML

– دارا بودن اف‌تی‌پی داخلی برای انتقال مستقیم داده‌ها به سرور

– امکان کاوش آسان در میان بخش‌های مختلف کد

– امکان مدیریت آسان پروژه‌های وب

– توانایی جستجو در بین کدها

– امکان بررسی سینتکس (Syntax) زبان‌ها

– رابط کاربری زیبا با پشتیبانی از امکان تب‌ها

– امکان کنترل کامل بر روی متغیرها و پارامترهای ورودی

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

DzSoft PHP Editor.cover1  300x219 - دانلود DzSoft PHP Editor 4.2.7.8 - نرم افزار کدنویسی صفحات وب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR