دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC

 

دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای کامپیوتر

| بازی افسانه‌های گمشده از ردوال |

| نسخه HOODLUM |

 

The Lost Legends of Redwall The Scout بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2018 توسط Soma Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران گرامی آماده کرده‌ایم، یک محوریت داستانی را از سری محبوب و پرطرفدار ردوال (Redwall) اثر برایان ژک (Brian Jacques) به تصویر می‌کشد. سازندگان این بازی رایانه‌ای با الهام‌گیری از داستان این سری کتاب محبوب و دوست‌داشتنی، سعی بر آن دارند تا روایتی گمشده از آن را به تصویر بکشند. داستان این بازی، پیش از آغاز ماجرای اولین کتاب و در اواسط زمستان به تصویر کشیده می‌شود.

در ماجرای داستانی این بازی، کاراکتری از یک موش را به تصویر می‌کشد که ماموریت مهمی را بر عهده می‌گیرد. سوفیا (Sophia) که موش قهرمان این بازی است، در همان ابتدای کار مورد حمله گروهی از موش‌های دریایی واقع می‌شود که این اتفاق ماجراجویی تازه‌ای را برای وی در پی خواهد داشت. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی The Lost Legends of Redwall The Scout را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

The Lost Legends of Redwall The Scout1 300x169 - دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC The Lost Legends of Redwall The Scout2 300x169 - دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC

 

The Lost Legends of Redwall The Scout4 300x169 - دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC The Lost Legends of Redwall The Scout5 300x169 - دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC

 

The Lost Legends of Redwall The Scout6 300x169 - دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC The Lost Legends of Redwall The Scout1 300x169 - دانلود بازی The Lost Legends of Redwall The Scout برای PC

 

تریلر بازی The Lost Legends of Redwall The Scout :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows
Processor: Intel Core i3 – 2125 or AMD FX-9800p (~4100 PassMark Score)
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 295 or Radeon HD 4850 (~1000 PassMark Score)
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows
Processor: Intel Core i7 3630 or AMD FX-8150 (~7600 PassMark Score)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 470 or Radeon HD 7850 (~3500 PassMark Score)
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 4.91 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR