دانلود بازی FootLOL: Crazy Soccer 1.0.11 – فوتبال دیوانه برای اندروید

دانلود بازی FootLOL: Crazy Soccer 1.0.8 - فوتبال دیوانه برای اندروید

 

دانلود بازی FootLOL: Crazy Soccer برای اندروید

| بازی فوتبال دیوانه برای اندروید|

 

FootLOL: Crazy Soccer 1.0.11 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ورزشی از استودیوی بازی سازی HeroCraft Ltd است. همه ما عاشق فوتبال و این ورزش دوست‌داشتنی هستیم! این سرگرمی محبوب، فراتر از مرزها بوده و افراد صرف نظر از رده سنی، ناگهان خود را عاشق و دلباخته یک تیم فوتبالی می‌بینند. اگر در یک سمت میدان مسابقه فوتبال حضور داشته باشید، برای کسب نتیجه پیروزی حاضر به انجام چه کارهایی هستید؟ گاهی اوقات، صرفا فوتبال بازی کردن کفایت نمی‌کند؛ در چنین شرایطی می‌توان با بمب و موشک به جان بازیکنان حرف افتاد!

البته در واقعیت نه؛ اما در بازی اندرویدی فوتبال دیوانه همه چیز شدنی است! بدترین وقایع ممکن در طول برگذاری یک مسابقه فوتبالی را در ذهن خود مجسم کنید. کشتار بازیکنان، حمله بشقاب پرنده موجودات فضایی، استفاده از جت‌های جنگی، کار گذاشتن مین در جای جای زمین مسابقه و … از مهم‌ترین چشم‌اندازهای عجیب این بازی به شمار می‌روند. شما وظیفه دارید که با انتخاب تیم کشور دلخواه خود، آنان را به میدانی از نبرد فوتبالی دعوت کرده و تا کسب پیروزی در پایان مسابقه، یاران خود را هدایت و رهبری کنید. هم اکنون می توانید بازی FootLOL: Crazy Soccer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی FootLOL: Crazy Soccer :

– امکان برگذاری مسابقات فوتبال در 4 سیاره مختلف با خصوصیات منحصر به فرد هریک

– امکان بازی چندنفره و آنلاین

– گیم‌پلی خلاقانه و بسیار جذاب

– دارا بودن 60 مرحله در حالت داستانی

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

FootLOL2 150x84 - دانلود بازی FootLOL: Crazy Soccer 1.0.11 - فوتبال دیوانه برای اندروید FootLOL3 150x84 - دانلود بازی FootLOL: Crazy Soccer 1.0.11 - فوتبال دیوانه برای اندروید FootLOL4 150x84 - دانلود بازی FootLOL: Crazy Soccer 1.0.11 - فوتبال دیوانه برای اندروید FootLOL1 1 150x84 - دانلود بازی FootLOL: Crazy Soccer 1.0.11 - فوتبال دیوانه برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR