دانلود هیئت یاب عقیق 1.0.79 – نرم افزار یافتن هیئت برای اندروید

دانلود هیئت یاب عقیق 1.0.79 - نرم افزار مذهبی عقیق برای اندروید

 

دانلود هیئت یاب عقیق برای اندروید

| نرم افزار یافتن هیئت برای اندروید |

 

هیئت یاب عقیق 1.0.79 نام یک نرم افزار اندرویدی جدید است که در دسته‌بندی مذهبی جای گرفته و از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخودار می‌باشد. با یک چشم بر هم زدن، محرم 97 نیز فرا رسید! شکر خدای مهربان که یک سال دیگر نیز به ما عمری عطا شد تا بتوانیم با حضور در هیئات عزاداری حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان حضور پیدا کنیم. در شب‌های محرم و به خصوص دهه اول این ماه قمری، شور و حال وصف‌ناپذیری در بین مردم حکم‌فرماست. از کودک و نوجوان گرفته تا افرادی که سنی از آنان گذشته و یا شاغلینی که هر صبح برای کسب روزی حلال از خواب برمی‌خیزند؛ همه و همه به عشق سیدالشهدا شب‌های محرم را تا دیروقت به عزاداری مشغولند.

در راستای فرا رسیدن ایام محرم، مداحان اهل بیت هر شب در یکی از هیئات حضور یافته و مراسم پرشور عزاداری را برگذار می‌کنند. شما عاشقان سیدالشهدا نیز می‌توانید با دانلود اپلیکیشن هیئت یاب عقیق، از مکان و زمان دقیق هیئت‌های عزاداری مطلع شده و با حضور در این مراسم، از شور و حال حاکم بر آنان فیض ببرید. هم اکنون می توانید نرم افزار هیئت یاب عقیق برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار هیئت یاب عقیق :

– دارا بودن رابط کاربری بسیار زیبا

– امکان جستجوی هیئات عزاداری در نزدیکی محل سکونت

– قابلیت ثبت برنامه هیئت در برنامه برای حضور پرشور دیگر عاشقان

– نمایش زمان‌بندی برگذاری مراسم‌ها

– امکان فیلتر بر اساس موقعیت مکانی، مشاهیر منبر و …

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Aghigh1 73x150 - دانلود هیئت یاب عقیق 1.0.79 - نرم افزار یافتن هیئت برای اندروید Aghigh2 73x150 - دانلود هیئت یاب عقیق 1.0.79 - نرم افزار یافتن هیئت برای اندروید Aghigh3 73x150 - دانلود هیئت یاب عقیق 1.0.79 - نرم افزار یافتن هیئت برای اندروید Aghigh4 73x150 - دانلود هیئت یاب عقیق 1.0.79 - نرم افزار یافتن هیئت برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 8 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR