دانلود ANSYS Electronics Suite 2022 R2 x64 + Local Help – شبیه سازی سیستم های الکترونیکی

دانلود ANSYS Electronics Suite 19.2 x64 - شبیه سازی سیستم های الکترونیکی

 

دانلود ANSYS Electronics Suite

| شبیه سازی سیستم های الکترونیکی |

 

ANSYS Electronics Suite 2022 R2 x64 + Local Help نام یک نرم افزار طراحی و شبیه‌سازی به کمک کامپیوتر (CAD) است که این بار مخصوص مهندسی رشته برق (قدرت/الکترونیک) عرضه می‌شود. این نرم افزار در واقع یک پلتفرم جامع و کاربردی برای مهندسینی است که می‌خواهند تجهیزات پرکاربرد و شناخته شده در صنعت برق را در محیطی مفهومی شبیه‌سازی کنند. با استفاده از این برنامه، می‌توان تمامی قطعات و مدارات الکتریکی و الکترومغناطیسی را طراحی و شبیه‌سازی کرد. انقلاب کامپیوتر و استفاده از نرم افزارهای رایانه‌ای در زمینه‌های مختلف صنعت، تغییر و تحول گسترده‌ای را در طراحی و شبیه‌سازی رفتار قطعات پدید آورد. با استفاده از این نرم افزارها، فرآیند آزمون و خطا به فراموشی سپرده شده و راهکار شبیه‌سازی رایانه‌ای جایگزین بسیاری از امور شده است.

در دنیای امروز که ردپای تجهیزات الکترونیکی را در بسیاری از قطعات و ابزارها می‌توان دید، اثرات الکترومغناطیس بر مدارها و سیستم‌های الکترونیکی غیرقابل چشم‌پوشی است. نرم افزار مذکور قادر است ضمن شبیه‌سازی جامع و کامل یک مدار و یا مدل الکترونیکی، اثرات الکترومغناطیس هریک از قطعات بر همدیگر را شبیه‌سازی کرده و رفتار نهایی آن را مورد سنجش قرار دهد. این نرم افزار با شبیه‌سازی کلیه کامپوننت‌های مداری، می‌تواند انواع ارامترهای مهم و اساسی در طراحی یک مدار ایده‌آل از قبیل درجه حرارت، لرزش قطعات و … را اندازه‌گیری کرده و شبیه‌سازی دقیقی را از هریک ارائه دهد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ANSYS Electronics Suite را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ANSYS Electronics Suite :

– امکان مدل‌سازی، طراحی و شبیه‌سازی انواع مدارات الکترونیکی و اثرات الکترومغناطیس در آنان

– مناسب برای طراحی مدارات الکترومغناطیس با فرکانس بالا

– امکان طراحی بردهای مدار چاپی (PCB)

– شبیه‌سازی مدارات الکترونیکی و اثرات مکانیکی قطعات

– توانایی مدیریت حرارت در مدارات طراحی شده

– رابط کاربری ساده و کاربرپسند

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ANSYS Electronics Suite.cover1  300x152 - دانلود ANSYS Electronics Suite 2022 R2 x64 + Local Help - شبیه سازی سیستم های الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


System requirements:

OS:Windows 7/8.1/10
Supported processors:AMD Athlon 64, AMD Opteron, Intel Xeon with Intel EM64T support,Intel Pentium 4 with Intel EM64T support
Video card:128-bit SVGA or PCI Express video card
Hard Drive Space 4.5 GB
RAM:8 GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 8.5/6.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR