دانلود TMG solvers for NX 10.0-12.0 – شبیه سازی و آنالیز رفتار گرمایی محصولات صنعتی

دانلود TMG solvers for NX 10.0-12.0 - شبیه سازی و آنالیز رفتار گرمایی محصولات صنعتی

دانلود TMG solvers for NX

| شبیه سازی و آنالیز رفتار گرمایی محصولات صنعتی |

 

TMG solvers for NX 10.0-12.0 یک ماژول و یک پکیج بسیار قدرتمند و جامع طراحی شده ویژه نرم افزار Siemens NX می باشد که وظیفه آن شبیه سازی و آنالیز رفتار گرمایی محصولات صنعتی می باشد. برنامه زیمنس NX یک پکیج بسیار قدرتمند و بسیار کامل و مورد اعتماد بسیاری از شرکت های مهندسی و صنعتی می باشد که به جهت کنترل کیفیت محصولات و بهبود PLM بر اساس مجموعه ای از ابزارهای مختلف CAD ،CAE و CAM ساخته شده است. به وسلیه قابلیت های بی نظیر این نرم افزار که از جمله آنها توسعه پلاگین های مختلف نرم افزاری می باشد نرم افزار TMG Solvers توسط مهندسان و برنامه نویسان به جهت آنالیز و شبیه سازی رفتار گرمایی و ارزیابی محصولات در برابر سیالات گرمایی ساخته شده است.

با استفاده از این نرم افزار، مهندسان قادر خواهند بود بر روی انواع حالت های مختلف انتقال حرارت مانند جریان های همرفتی، اتلاف گرمایی، تششعات گرمایی و … نظارت کامل داشته باشند. با شبیه سازی حالات مختلف سیالات گرمایی این امکان به وجود می آید تا مقاومت محصولات ساخته شده در صنایع مختلف را قبل از ساخت به صورت مجازی شبیه سازی و تست کرد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار TMG solvers for NX را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TMG solvers for NX :

– افزایش بهره‌ وری در شبیه‌ سازی‌ های حرارتی و جریانات گرمایی

– انجام محاسبات و آنالیز انتقال حرارتی در طراحی‌ های صنعتی و خانگی

– موتور شبیه سازی قدرتمند i-deas

– هماهنگی و سازگاری کامل با نسخه های مختلف نرم افزار Siemens NX

– بهره مندی از بروز رسانی های مختلف تنها با اتصال برنامه به اینترنت

– بدون نیاز به کرک

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود TMG solvers for NX 10.0-12.0 - شبیه سازی و آنالیز رفتار گرمایی محصولات صنعتی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 922 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR