دانلود بازی Bravo Drift 2.1.0 – اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Bravo Drift 2.1.0 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Bravo Drift برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Bravo Drift 2.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Bravo Driving است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما گیمرهای عزیز در نظر گرفته‌ایم، فرصتی را برایتان مهیا می‌سازد تا بتوانید لذت واقعی دریفت با اتومبیل را در فضاهایی مخصوص تجربه کنید. در این بازی شما با مجموعه متنوعی از انواع اتومبیل‌های جدید و مدرن دسترسی دارید که شیوه رانندگی با هریک از آن‌ها، مهارت خاص خود را می‌‌طلبد. ده‌ها اتومبیل مختلف از شرکت‌های تولیدکننده معتبر خودرو در سراسر دنیا در این بازی برای شما آماده انتخاب و رانندگی هستند.

اگر فکر می‌کنید که دستی در دریفت کشیدن با اتومبیل‌های روز دنیا دارید، پیشنهاد ما این است که بازی اندرویدی براوو دریفت را به هیچ وجه از دست ندهید! به طور کلی در این بازی شما می‌توانید 12 مدل مختلف از سوپراسپرت‌های روز دنیا را انتخاب کرده و به کسب امتیاز بپردازید. علاوه بر این، امکانی برایتان مهیاست تا با نمایش دادن دریفت‌های جذاب و دیدنی، درآمد خود را افزایش داده و به شخصی‌سازی خودروی افسانه‌ای خود بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Bravo Drift را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Bravo Drift :

– دارا بودن تعداد 12 اتومبیل مدرن و زیبا برای دریفت

– امکان شخصی‌سازی جزئیات فنی اتومبیل‌ها

– کیفیت گرافیکی و صداپردازی بسیار عالی

– دارا بودن حالات مختلف بازی کردن

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Bravo Drift1 150x84 - دانلود بازی Bravo Drift 2.1.0 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Bravo Drift2 150x84 - دانلود بازی Bravo Drift 2.1.0 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Bravo Drift3 150x84 - دانلود بازی Bravo Drift 2.1.0 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت Bravo Drift4 150x84 - دانلود بازی Bravo Drift 2.1.0 - اتومبیل رانی دریفت برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58 + 82 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR