دانلود بازی Crime Revolt – 3D FPS 2.03 – شورش جنایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Crime Revolt - 3D FPS 2.03 - شورش جنایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Crime Revolt – 3D FPS برای اندروید

| بازی شورش جنایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت |

 

Crime Revolt – 3D FPS 2.03 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Edkon Games GmbH است. اگر شما نیز از طرفداران کانتر استریک و سری بازی‌های اکشن و اول شخص هستید، ما برایتان یک انتخاب فوق‌العاده را در نظر داریم! آیا دوست دارید که در جریان یک نبرد حماسی و مرگبار، با جمعی از دوستان شجاع و خبره همکاری داشته باشید؟ اگر پاسخ مثبت است، پیشنهاد می‌کنیم تحت هیچ شرایطی فرصت تجربه بازی شورش جنایی را از دست ندهید. این بازی اندرویدی، یک تجربه آنلاین از تیراندازی اول شخص همانند بازی کانتر استریک را برای شما تداعی می‌کند که لحظه لحظه آن برای شما جذاب و لذت‌بخش خواهد بود.

وضوح گرافیکی این بازی بسیار بالاتر از کانتر استریک است! این موضوع به جرأت می‌تواند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به بازی مذکور را به خود جلب کند. شما نیز می‌توانید با دانلود و نصب این بازی بر روی گوشی یا تبلت اندرویدی خود، به عنوان یک سرباز قهرمان و دلاور در میادین جنگی حاضر شده و ضمن همکاری با دوستان خود، حریفا ن را از پای درآورید. هم اکنون می توانید بازی Crime Revolt – 3D FPS را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crime Revolt – 3D FPS :

– دارا بودن آپدیت‌های منظم

– کیفیت گرافیکی بسیار عالی

– دارا بودن طیف گسترده‌ای از انواع سلاح‌ها

– امکان بهره‌گیری از انواع تجهیزات جنگی

– قابلیت تشکیل گروه‌ با دوستان

– امکان رویارویی با حریفان آنلاین

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crime Revolt2 150x90 - دانلود بازی Crime Revolt - 3D FPS 2.03 - شورش جنایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Crime Revolt3 150x90 - دانلود بازی Crime Revolt - 3D FPS 2.03 - شورش جنایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Crime Revolt4 1 150x90 - دانلود بازی Crime Revolt - 3D FPS 2.03 - شورش جنایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت Crime Revolt1 150x90 - دانلود بازی Crime Revolt - 3D FPS 2.03 - شورش جنایی برای اندروید + دیتا + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل APK بازی را دانلود و نصب کنید.

2) فایل دیتای بازی را دانلود کرده و آن را از حالت فشرده خارج کنید. فولدر مربوطه را به شاخه Android/obb در کارت حافظه گوشی یا تبلت خود کپی کنید.

تذکر : اگر در کارت حافظه شما در فولدر Android  فولدر obb وجود ندارد خودتان یک New Folder بسازید و نام آن را به obb تغییر دهید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 41 + 199 + 26 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR