دانلود بازی Fobia 2.1 – فوبیا (هراس) برای اندروید

دانلود بازی Fobia 2.1 - فوبیا (هراس) برای اندروید

 

دانلود بازی Fobia برای اندروید

| بازی فوبیا (هراس) برای اندروید |

 

Fobia 2.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های ماجرایی از استودیوی بازی سازی Tapteek است. ترس شدید یا بیمارگونه که در اصطلاح فوبیا (هراس) نامیده می‌شود، در بسیاری از موارد از پیشرفت فرد در زندگی جلوگیری کرده و او را از دست‌یابی به موفقیت‌ها بازمی‌دارد. هر فردی ممکن است در زندگی با چنین مشکلی مواجه شود؛ حتی خود ما! نکته مهمی که در پشت پرده ماجرا قرار دارد این است که شما برای دست‌یابی به موفقیت و رسیدن به اهداف ایده‌آل خود، باید تمامی این هراس‌ها را پشت سر گذاشته و بر ترس‌های خود غلبه کنید.

بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما بازدیدکنندگان عزیز و گرامی آمده کرده‌ایم، همانطور که از نامش پیداست، شما را با دنیایی از هراس‌های یک دخترک باهوش مواجه می‌کند. او اهداف بسیار زیادی دارد که شما باید ضمن ایستادگی در برابر آنان و پرش از روی موانع، او را برای دست‌یابی به موفقیت‌ها آماده کنید. لازم به ذکر است که این بازی، موانعی را در پیش روی شما می‌گذارد که هر اشتباه در آن می‌تواند به معنای تهدید مرگ برای این دخترک باشد. هم اکنون می توانید بازی Fobia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Fobia :

– شبیه‌سازی دنیایی بسیار زیبا و گرافیکی

– گیم‌پلی 2 بعدی و سرگرم‌کننده

– دارا بودن موانع متعدد

– امکان رویارویی با ده‌ها معمای مختلف

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fobia1 150x84 - دانلود بازی Fobia 2.1 - فوبیا (هراس) برای اندروید Fobia2 150x84 - دانلود بازی Fobia 2.1 - فوبیا (هراس) برای اندروید Fobia3 150x84 - دانلود بازی Fobia 2.1 - فوبیا (هراس) برای اندروید Fobia4 150x84 - دانلود بازی Fobia 2.1 - فوبیا (هراس) برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR