دانلود Maxon Cinema 4D Studio S24.111 – نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی

دانلود Maxon Cinema 4D Studio S24.111 - نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی

 

دانلود Maxon Cinema 4D Studio

| نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی |

 

Maxon Cinema 4D Studio S24.111 نام یک نرم افزار قدرتمند و شناخته شده در زمینه طراحی 3 بعدی و شبیه‌سازی رایانه‌ای است که میلیون‌ها کاربر مختلف از سراسر دنیا نسبت به کاربرد فوق‌العاده آن به خوبی آگاهی دارند. دنیای نرم افزارهای رایانه‌ای روز به روز در حال پیشرفت‌هایی است که شاید در آینده‌ای نزدیک، برخی از آن‌ها را به سختی بتوان هضم کرد! امروزه نرم افزارهایی وجود دارند که طراحان با استفاده از آن می‌توانند یک مدل دلخواه را شبیه‌سازی کرده و جلوه‌ای نزدیک به واقعیت را به آن بدهند. با گسترش کاربرد پرینترهای سه بعدی، کاربرد اینگونه نرم افزارها بیش از پیش ملموس شده و تقریبا می‌توان هر شیء دلخواهی را طراحی و سپس به واقعیت تبدیل کرد!اگر شما نیز به دنبال یک محصول حرفه‌ای در زمینه طراحی 3 بعدی و شبیه‌سازی واقع‌گرایانه انواع اشیاء هستید، این برنامه می‌تواند شما را در زمینه‌های مختلف طراحی، انیمیشن‌سازی، ساخت محصولات مختلف و … یاری کند.

بسیاری از طراحی‌های مفهومی که امروزه در فضای وب و یا مجازی با آن‌ها رو به رو می‌شویم، توسط این دسته از برنامه‌ها طراحی می‌شوند. به عنوان مثال، در نظر بگیرید که شما طراح یک ساعت مچی برای کمپانی معتبری در این زمینه هستید. نرم افزاری که در این مطلب خدمت شما معرفی می‌کنیم، قادر است شما را به بهترین شکل ممکن در این زمینه یاری کرده و امکانات فوق‌ گسترده‌ای را در اختیارتان بگذارد. در واقع با استفاده از این برنامه شما می‌توانید طرح‌هایی فوق‌العاده را پیاده‌سازی کنید که مخاطبین انگشت به دهان بمانند! اگر فکر می‌کنید که در این زمینه مهارت داشته و می‌توانید پروژه‌های خود را در محیطی فوق‌العاده به اجرا درآورید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Maxon Cinema 4D Studio را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Maxon Cinema 4D Studio :

– امکان دریافت نتایج رندرینگ به صورت بلادرنگ با کیفیت خارق‌العاده

– مناسب برای ساخت ویدیوهای واقعیت مجازی (Virtual Reality)

– دارا بودن فضای کاری زیبا و بسیار آسان برای کاربران مبتدی

– امکان ساخت انیمیشن‌ با صدا

– دارا بودن هسته فوق‌پیشرفته برای مدل‌سازی 3 بعدی

– امکان طراحی انواع اشکال و آبجکت‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Maxon Cinema 4D Studio.coverr 300x173 - دانلود Maxon Cinema 4D Studio S24.111 - نرم افزار طراحی و مدل سازی 3 بعدی

 



مهرگان آی‌تی


System Requirements:

Minimum System Requirements Cinema 4D:
– Windows 10 64-bit on Intel or AMD 64-bit CPU with SSE3 support
– 4 GB RAM (8 GB or more recommended), OpenGL graphics card supporting OpenGL 4.1 (dedicated GPU recommended)
– The GPU renderer requires an NVIDIA or AMD graphics card on Windows or AMD on MacOS that supports OpenCL 1.2 or newer. Metal support requires MacOS 10.14.6 or newer. We recommend at least 4 GB VRAM for GPU rendering.

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 523 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR