دانلود CFTurbo 10.3.4.740 – طراحی توربو ماشین ها

دانلود CFTurbo 10.3.4.740 - طراحی توربو ماشین ها

 

دانلود CFTurbo

| طراحی توربو ماشین ها |

 

CFTurbo 10.3.4.740 یک نرم افزار حرفه ای و یک ابزار پیشرفته به جهت طراحی توربو ماشین ها ویژه مهندسان صنعت خودرو سازی می باشد که به طراحان خودرو ها این اجازه را می دهد تا از مراحله اولیه تا پایانی طراحی موتور خودروها به صورت مجازی شرایط را در نظر گرفته و سپس آنها را به اجسام واقعی تبدیل کنند. توسط این نرم افزار می توان دمنده ها، توربو ماشین ها، توربو ها، پمپ ها، کمپرسور ها و … را به صورت مجازی طراحی و در تک تک جزئیات آنها دست برد. از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار می توان به طراحی به صورت مهندسی معکوس اشاره کرد که باعث می شود تا سایر طراحی های شرکت های دیگر را مهندسی معکوس کرده و سپس به طرح نهایی رسید.

این نرم افزار قادر است به صورت کامل با برنامه هایی که در دسته نرم افزار های CAD قرار می گیرند مانند AutoCAD، SolidWorks و … به صورت کامل تعامل داشته باشد. همچنین می توان از اینترفیس CFD مانند برنامه های TurboGrid، PointWise و … در این برنامه استفاده کرد که خود قابلیتی مهم محسوب می شود. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار CFTurbo را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار CFTurbo :

– طراحی کامل از نقطه آغاز تا نقطه پایان به صورت مجازی و سه بعدی

– رابط کاربری مناسب و قابل تعامل با سایر اینترفیس ها و واسط های کاربری CAD و CFD

–  امکان مهندسی معکوس و طراحی مجدد پروژه ها

– طراحی خودکار پایه پروژه و تکمیل آن به وسیله طراحان

– آموزش قدم به قدم و گام به گام برنامه

– امکان سفارشی سازی بر اساس نیاز های مشتریان به صورت جداگانه

– امکان کار بر روی پروژه ها به صورت اشتراکی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود CFTurbo 10.3.4.740 - طراحی توربو ماشین ها



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 76 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR