دانلود بازی Spite برای PC

دانلود بازی Spite برای PC

 

دانلود بازی Spite برای کامپیوتر

| بازی دنیای پس از جنگ اتمی |

| نسخه HOODLUM |

 

Spite بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Budget Labs ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده که چشم‌انداز دنیا پس از یک بمباران اتمی عظیم چگونه خواهد بود؟ طرفداران صلح در تمام دنیا، امیدوارند که دیگر هیچ‌گاه چنین رویداد غمناکی را در جهان شاهد نباشند و وقایع جنگ جهانی دوم، درس بزرگی برای جنگ‌طلبان باشد. ولی شاید بد نباشد که چشم‌انداز چنین جهانی را در قالب یک بازی کامپیوتری تجربه کنیم! بازی کامپیوتری جدیدی که این بار برای شما گیمرهای عزیز آماده کرده‌ایم، قرار است شما را با این سناریوی دردناک رو به رو سازد.

در داستان این بازی آمده که در پی یک جنگ اتمی، زمین به سیاره‌ای تبدیل شده که دیگر پذیرای حیات نیست. در پی این رویداد، مردگان زنده شده و به جان دیگر انسان‌ها افتاده‌اند. کارشناسان معتقدند که وقوع این جنگ بزرگ، سبب جهش ژنتیکی موجوداتی شده که از آن‌ها به عنوان هیولا یا زامبی یاد می‌شود. اکنون شما به عنوان یکی از بازماندگان این رویداد آخرالزمانی، وظیفه دارید که در برابر موجودات مذکور ایستادگی کرده و آن‌ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Spite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SPITE1 300x144 - دانلود بازی Spite برای PC SPITE2 300x144 - دانلود بازی Spite برای PC

 

SPITE3 300x144 - دانلود بازی Spite برای PC SPITE4 300x144 - دانلود بازی Spite برای PC

 

تریلر بازی Spite :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7 or Higher
Processor: Quad-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 660 Series Card or Equivalent
Storage: 20 GB Available Space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit Processor and Operating System
OS: Windows 7 or Higher
Processor: Quad-Core
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 10 Series Card or Equivalent
Storage: 20 GB Available Space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 7.67 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR