دانلود بازی Crazy for Speed 2 3.3.5002 – دیوانه سرعت 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Crazy for Speed 2 2.3.3952 - دیوانه سرعت 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Crazy for Speed 2 برای اندروید

| بازی دیوانه سرعت 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Crazy for Speed 2 3.3.5002 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی‌سازی MAGIC SEVEN است. بازی دیوانه سرعت 2، یکی از پرهیجان‌ترین عناوین موجود در سبک پرطرفدار اتومبیل‌رانی است که در این مطلب از سایت یاس دانلود، ورژن جدید آن را خدمت شما عزیازن ارائه می‌کنیم. این بازی، همه انتظارات شما دیوانگان رانندگی پرسرعت را برآورده می‌سازد تا بتوانید در مسیرهای مختلف به رانندگی و نمایش مهارت‌های خود بپردازید. در این بازی، شما می‌توانید رانندگی پرسرعت و خطرناک را در ترافیک تجربه کرده و یا اینکه از حضور در محیط‌های مختلف لذت ببرید.

سازندگان این بازی اندرویدی، نهایت تلاش خود رابه کار بسته‌اند تا محیط‌های مختلف این بازی، بیشترین شباهت را به واقعیت داشته باشند. به عنوان مثال، شما می‌توانید اتومبیل خود را از میان طیف وسیعی از مدل‌ها انتخاب کرده و از تجربه حضور در جاده‌های نزدیک به کوه آلپ، ونیز، جاده‌های کویری بیابان نوادا، جاده یخ زده هیمالیا و … لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی Crazy for Speed 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Crazy for Speed 2 :

– کیفیت گرافیکی فوق‌العاده 3 بعدی

– دارا بودن ده‌ها مرحله هیجان‌انگیز

– امکان شرکت در آزمون‌های رانندگی

– قابلیت ارتقای اتومبیل‌ها

– توانایی رقابت‌ با حریفان واقعی

– صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Crazy for Speed 21 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 2 3.3.5002 - دیوانه سرعت 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Crazy for Speed 22 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 2 3.3.5002 - دیوانه سرعت 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Crazy for Speed 23 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 2 3.3.5002 - دیوانه سرعت 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت Crazy for Speed 24 150x84 - دانلود بازی Crazy for Speed 2 3.3.5002 - دیوانه سرعت 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 70/79 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR