دانلود PointWise 18.1 R2 build 2018-08-13 – مدل سازی دینامیک سیالات محاسباتی

دانلود PointWise 18.1 R2 build 2018-08-13 - مدل سازی دینامیک سیالات محاسباتی

 

دانلود PointWise

| مدل سازی دینامیک سیالات محاسباتی |

 

PointWise 18.1 R2 build 2018-08-13 یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند در زمینه مدل سازی سه بعدی و دینامیک سیالات محاسباتی محسوب می شود که به دانشجویان عمران این قابلیت را می دهد تا بافت های شبکه ای را با دقیق ترین متد روز دنیا مورد سنج قرار داده و بدون مشکل آنها را توسط این نرم افزار رسم نمایند. این برنامه همچنین قادر است تا جریان هوا را به صورت سه بعدی رسم نماید که به مهندسان خانه و ساختمان کمک شایانی در این زمینه می نماید. از این برنامه به منظور حل مسائل هندسی مرتبط با گرانروی جریان هوا نیز استفاده می شود. به دلیل وجود قابلیت اتوماسیون در این برنامه کاربران می توانند به صورت گروهی و چند نفره بر روی آن کار کنند و همین مسئله کمک بزرگی به کاهش هزینه های طراحی می کند.

همچنین کاربران می توانند به واسطه توانایی ارتباط برقرار کردن این برنامه با سایر برنامه های مشابه در بازار، فایل های ذخیره شده خود با فرمت CAD را به دورن این نرم افزار وارد کرده و بر روی پروژه های مرتبط با هندسه تحلیلی و وجهی کار نمایید. همچنین مدل سازی های این برنامه بسیار مناسب طراحان قطعات مختلف مانند شرکت های خودرو و هواپیما سازی می باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار PointWise را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار PointWise :

– مدل سازی حرفه ای ویژه شرکت های هوا و فضا و خودروسازی

 – پشتیبانی از نرم افزار های مشابه و فرمت CAD

 – تجزیه و تحلیل خطاهای احتمالی و رفع آنها

– کار با هندسه چند وجهی

– تولید امواج و اکوهای صدا

– مدل سازی خودرو، هواپیما، مخروط، دایره و …

– دارای زبان های اسکریپت نویسی ویژه

– امکان ساخت اجسام بر اساس پارامتر های مختلف

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود PointWise 18.1 R2 build 2018-08-13 - مدل سازی دینامیک سیالات محاسباتی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 677 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR