دانلود HONEYWELL UniSim Design Suite R390.1 – مدل‌ سازی فرآیند های صنعتی نفت و گاز

دانلود HONEYWELL UniSim Design Suite R390.1 - مدل‌ سازی فرآیند های صنعتی نفت و گاز

دانلود HONEYWELL UniSim Design Suite

| مدل‌ سازی فرآیند های صنعتی نفت و گاز |

 

HONEYWELL UniSim Design Suite R390.1 یک نرم افزار ویژه مدل سازی و شبیه سازی فرآیند های صنعتی در شرکت های تولیدی نفت و گاز می باشد که به مهندسان این شرکت ها کمک می کند تا بتوانند مدل های ایستا و پویا را طراحی و شبیه سازی نمایند. این برنامه با استفاده از تکنولوژی های دقیق روز می تواند روند ساخت و پیشبرد پروژه را زیر نظر گرفته و آنالیز کاملی بر روی آن داشته باشد تا مهندسان شرکت های مختلف بتوانند مشکلات احتمالی پیش رو را به راحتی پیدا کرده و آنها را از بین ببرند تا محصول نهایی کیفیت قابل قبولی داشته باشد. از آنجایی که این نسخه از برنامه Suite می باشد، بدین معنی است که شامل چندین برنامه مختلف می باشد که در کار طراحی کمک شایانی به مهندسان می کند و بخش های مختلفی از کار شبیه سازی را پوشش می دهد.

در بخش Design کاربران می توانند مدل های مورد نظر خود را بر اساس پارامتر های مختلفی طراحی و ایجاد نمایند. در بخش Heat Exchanger نیز کاربران می توانند فرایند حرارتی و انتقال حرارت به اجسامی که طراحی می کنند را زیر نظر بگیریند و آنها را بر اساس شرایط آب و هوایی مختلف و احتمالات متنوع طراحی و تست نمایند. در انتها و در بخش Flare مهندسان می توانند سیستم های تخلیه را طراحی کنند تا در هنگام آتش سوزی بتوانند محیط های مختلف یک اداره و یا شرکت را در شرایط بحرانی نجات دهند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار HONEYWELL UniSim Design Suite را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار HONEYWELL UniSim Design Suite :

– شبیه سازی و مدل سازی فرایند های صنعتی

– مدل سازی به صورت ایستا و پویا

– شبیه سازی تجهیزات حرارتی

– رابط کاربری ساده و گرافیکی

– امکان عیب یابی خودکار پروژه ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود HONEYWELL UniSim Design Suite R390.1 - مدل‌ سازی فرآیند های صنعتی نفت و گاز



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR