دانلود Wondershare Fotophire Slideshow Maker 1.0.0.11 – نرم افزار ساخت اسلایدشو

دانلود Wondershare Fotophire Slideshow Maker 1.0.0.11 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 

دانلود Wondershare Fotophire Slideshow Maker

| نرم افزار ساخت اسلایدشو |

 

Wondershare Fotophire Slideshow Maker 1.0.0.11 نام نرم افزاری است که شما کاربران با استفاده از آن می‌توانید تصاویر خود را به فیلم‌ها و اسلایدهایی خاطره‌انگیز تبدیل کنید. به کمک این برنامه، کاربران می‌توانند مجموعه تصاویر مربوط به یک جشن خانوادگی، مراسم فارغ‌التحصیلی، جشن عروسی، تولد و … را در کنار همدیگر قرار داده و ضمن ترکیب آنان با موزیک پس‌زمینه، اسلایدشوهایی زیبا را خلق کنند. برای کار با این نرم افزار، شما نیاز به هیچ دانش خاصی در زمینه ساخت و یا تدوین فیلم ندارید! فقط و فقط لازم است که خلاقیت خود را برای ترکیب تصاویر در کنار همدیگر به کار گیرید تا نتیجه‌ای ایده‌آل را از تصاویر خاطره‌انگیز خود به دست آورید.

با استفاده از این نرم افزار، دیگر هیچ تصویری بی‌روح و ثابت نخواهد بود! در واقع نرم افزار مذکور می‌تواند روح تازه‌ای را به عکس‌های شما ببخشد تا ضمن حرکت دربرابر دیدگان مخاطب، تاثیرگذاری بیشتری را نسبت به حالت معمول داشته باشید. این نرم افزار ده‌ها افکت گرافیکی و جلوه بصری را در خود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، اسلایدشوهایی خلاقانه و بسیار زیبا را ایجاد نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare Fotophire Slideshow Maker را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wondershare Fotophire Slideshow Maker :

– دارا بودن ده‌ها تمپلیت آماده برای ساخت اسلایدشو

– مناسب برای ساخت اسلایدشوی تصاویر مربوط به یک مناسبت خاص

– امکان میکس تصاویر مربوط به جشن تولد،‌عروسی یا …

– امکان به اشتراک‌گذاری آسان در شبکه‌های اجتماعی

– قابلیت برش دادن تصاویر و اسلایدشوها

– امکان استفاده از فایل‌های صوتی و تصویری در اسلایدشوها

– رابط کاربری بسیار ساده و زیبا

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wondershare Fotophire Slideshow Maker.cover1  1 300x208 - دانلود Wondershare Fotophire Slideshow Maker 1.0.0.11 - نرم افزار ساخت اسلایدشو

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 87 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR