دانلود MSC Simufact Forming v15 x64 – شبیه سازی شکل دهی فلزات

دانلود MSC Simufact Forming v15 x64 - شبیه سازی شکل دهی فلزات

دانلود MSC Simufact Forming

| شبیه سازی شکل دهی فلزات |

 

MSC Simufact Forming v15 x64 یک نرم افزار حرفه ای و ویژه جهت شبیه سازی شکل دهی به فلزات مختلف است که در دنیای واقعی و بدون استفاده از این نرم افزار کار بسیاری سختی می باشد که هر کسی قادر به انجام آن نیست و نیازمند دانش فنی و تجربه بسیار بالا و همچنین تعداد زیادی مهندس می باشد. اما با استفاده از این نرم افزار کاربران بدون نیاز با درگیر شدن به جزئیات اصلی می توانند اقدام به طراحی و شبیه سازی فلزات نمایند. از آنجایی که این برنامه توسط شرکت MSC ساخته شده و از مجموعه نرم افزار های مهندسی این شرکت می باشد، امکان ایجاد تعامل با سایر نرم افزار های این شرکت برای سادگی طراحی موارد مورد نیاز کاربران و مهندسان از پیش فراهم شده است.

از این نرم افزار می توان برای ساخت و شبیه سازی فلزات به صورت سرد و گرم استفاده کرد و صفحات و ورق های مختلف را روی این برنامه شبیه سازی کرد. همچنین در حین شبیه سازی می توان از قابلیت اصلی این برنامه که آنالیز و بررسی اجسام ساخته شده است استفاده کرد و سپس آنها را در فرمت CAD استخراج کرد تا بعد ها بتوانید آنها را وارد سایر نرم افزار های سه بعدی ساز کنید و جزئیات دیگری به مدل های سه بعدی خود اضافه کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار MSC Simufact Forming را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار MSC Simufact Forming :

– شبیه سازی شکل دهی فلزات

– امکان طراحی صفحات و ورق های مختلف

– امکان شبیه سازی به صورت سرد و گرم

– امکان وارد کردن فایل نهایی به برنامه های دیگر شرکت MSC

– امکان آنالیز و بررسی بر روی مدل های ساخته شده

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود MSC Simufact Forming v15 x64 - شبیه سازی شکل دهی فلزات



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3.4 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR