دانلود بازی Drift Clash 1.1 – اتومبیل رانی دریفت کلش برای اندروید

دانلود بازی Drift Clash 1.1 - اتومبیل رانی دریفت کلش برای اندروید

 

دانلود بازی Drift Clash برای اندروید

| بازی اتومبیل رانی دریفت کلش برای اندروید |

 

Drift Clash 1.1 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک مسابقه‌ای از استودیوی بازی سازی ELECTRONIC ARTS است. بازی اتومبیل رانی دریفت کلش، فرصتی را برایتان فراهم می‌آورد تا بتوانید ضمن انتخاب اتومبیل دلخواه خود، در رقابت‌هایی مهیج و جذاب شرکت کنید. کیفیت گرافیکی این بسیار به شکلی واقع‌گرایانه شبیه‌سازی شده و صحنه‌های مختلف این بازی از قبیل رقابت، درگیری و دریفت‌ها تماما به صورت واقع‌گرایانه به تصویر کشیده شده‌اند. در آغاز این بازی شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را از میان طیف وسیعی از گزینه‌ها انتخاب کرده و در رقابت‌هایی جذاب و مهیج شرکت به عمل آورید.

در کنار این رقابت‌ها، شما می‌توانید مسابقاتی آنلاین را به همراه دوستان خود برگذار کنید. در فضای آنلاین، می‌توان به اتفاق بازیکنان دیگر از سراسر دنیا، رقابتی جذاب و مهیج را تجربه نمود. به طور کلی در این بازی شما به 33 اتومبیل منحصر به فرد دسترسی دارید که هرکدام از آن‌ها سبک خاصی از رانندگی را می‌طلبند. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید با موتورسیکلت به مسابقه پرداخته و چالشی متفاوت را در مقایسه با دیگر بازی‌های این سبک تجربه کنید. هم اکنون می توانید بازی Drift Clash را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Drift Clash :

– امکان رانندگی چند نفره با دوستان در فضای آنلاین

– دارا بودن ده‌ها اتومبیل مختلف برای انتخاب

– امکان دریفت با اتومبیل و موتور سیکلت

– گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک

– امکان شخصی‌سازی ماشین‌ها

صداپردازی بسیار عالی

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift Clash1 150x84 - دانلود بازی Drift Clash 1.1 - اتومبیل رانی دریفت کلش برای اندروید Drift Clash2 150x84 - دانلود بازی Drift Clash 1.1 - اتومبیل رانی دریفت کلش برای اندروید Drift Clash3 150x84 - دانلود بازی Drift Clash 1.1 - اتومبیل رانی دریفت کلش برای اندروید Drift Clash4 150x84 - دانلود بازی Drift Clash 1.1 - اتومبیل رانی دریفت کلش برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 92 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR