دانلود OkMap Desktop 17.6.1 x64 – کارتوگرافی و نقشه برداری

دانلود OkMap Desktop 16.0.0 Multilingual x64 - کارتوگرافی و نقشه برداری

 

دانلود OkMap Desktop

| کارتوگرافی و نقشه برداری |

 

OkMap Desktop 17.6.1 x64 یک نرم افزار ویژه به جهت آنالیز نقشه های مختلف بر اساس مقیاس، فاصله، مدل و حالت های متفاوت بر اساس اطلاعات بدست آمده از دستگاه های GPS می باشد که در زمینه آنالیز و محاسبه نقاط مختلف کره زمین به کمک مهندسان نقشه برداری و به جهت کارتوگرافی می آید. این برنامه قادر است تا نقشه های آنلاین و دیجیتالی رایگان و خریداری شده توسط مهندسان را به راحتی در محیط خود بارگذاری کرده و اطلاعات مورد نیاز آنها را در تمام زمینه ها برایشان بارگذاری کند. این برنامه به شما این اجازه را می دهد تا مسیر های مختلفی که روی نقشه های خود علامت گذاری را می کنید را به دستگاه های مدرن GPS خود ارسال کنید. با استفاده از اطلاعات بدست آمده توسط این نرم افزار می توانید مسافت بین مسیر های مختلف را تخمین زده و زمان حداقلی رسیدن به مکان های مختلف را نیس پیش بینی کنید.

کاربران همچنین می توانند اطلاعاتی همچون ارتفاع از سطح دریا، مقیاس شهر ها، پستی ها و بلندی ها، خیابان ها و مسیر های مختلف، میزان وزش باد، پیش بینی آب و هوایی و … را به وسیله این نرم افزار بدست بیاورند که خود قابلیتی جامع و کامل می باشد. شما همچنین می توانید با استفاده از نقشه های گوگل مپ و گوگل ارث از این برنامه استفاده کنید و مسیر پیموده شده را به صورت سه بعدی بر روی نقشه های گوگل مشاهده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار OkMap Desktop را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار OkMap Desktop :

– آنالیز، محاسبه و کارتوگرافی نقشه های آنلاین و آفلاین

– محاسبه و دریافت اطلاعات ویژه از سطوح مختلف کره زمین

– امکان برقراری ارتباط مستقیم با دستگاه های GPS

– امکان نمایش مسیر پیموده شده و ارسال اطلاعات به رایانه ها

– امکان مشاهده مسیر ها به صورت سه بعدی در برنامه های گوگل

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود OkMap Desktop 16.0.0 Multilingual x64 - کارتوگرافی و نقشه برداری



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 147 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR