دانلود AutoHotkey 1.1.30.00 – خودکارسازی اجرای دستورات در ویندوز

دانلود AutoHotkey 1.1.30.00 - خودکارسازی اجرای دستورات در ویندوز

 

دانلود AutoHotkey

| نرم افزار بررسی محتوای برنامه‌های پرتابل |

 

AutoHotkey 1.1.30.00 نام یک نرم افزار رایگان و متن‌باز برای سیستم‌عامل ویندوز است که در ابتدا صرفا با هدف ساده‌سازی اجرای دستورات عرضه شده بود. برای مثال، کاربران می‌توانند برخی کلیدهای کیبورد و یا ماوس را به گونه‌ای تنظیم کنند که با فشردن آنان، بتوان برنامه‌ای خاص را اجرا کرد. در کنار این موضوع، امکان دیگری نیز در نرم افزار مذکور گنجانده شده که اجرای بسیاری از دستورات و عملگرها را به صورت خودکار فراهم می‌سازد. در واقع این نرم افزار یک زبان (اسکریپت) خاص را معرفی می‌کند که یادگیری آن بسیار سریع و آسان است. کاربر می‌تواند با نوشتن اسکریپت‌های دلخواه خود، بسیاری از دستورات عادی در ویندوز را به طور خودکار اجرا نماید.

به عنوان مثال، ممکن است زمانی لازم باشد که شما یک دستور تکراری را چندین مرتبه در سیستم به اجرا درآورید. بدین منظور، نیازی نیست که حتما در تمام این مدت پای سیستم نشسته باشید؛ به جای آن می‌توان ماکروی این نرم افزار را اجرا کرد تا کلیه امور آن به طور خودکار انجام گردد. به طور کلی، این نرم افزار کاربران را قادر می‌سازد تا از کلیک‌های ماوس گرفته تا فشردن دکمه‌های کیبورد را به طور خودکار بتوان اجرا کرد و در این بین نیز می‌توان یک زمان‌بندی و برنامه مشخص را تعیین کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AutoHotkey را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AutoHotkey :

– امکان کاهش یا افزایش ولوم در کارت صدا

– قابلیت شفاف کردن پنجره‌ها و یا قرار دادن آنان بر روی دیگر برنامه‌ها

– امکان استفاده از کیبورد به عنوان ماوس

– امکان شخصی‌سازی دکمه‌ها برای اجرای دستورات خاص

– بهره‌مندی از یک زبان اسکریپت‌نویسی منحصر به فرد برای شخصی‌سازی فعالیت‌ها

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AutoHotkey.cover1  300x150 - دانلود AutoHotkey 1.1.30.00 - خودکارسازی اجرای دستورات در ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR