دانلود بازی Treadnauts برای PC

دانلود بازی Treadnauts برای PC

 

دانلود بازی Treadnauts برای کامپیوتر

| بازی نبرد تانک‌ها |

| نسخه SSE |

 

Treadnauts بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2018 توسط Topstitch Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی کامپیوتری،‌شما با مجموعه‌ای از مبارزات سر و کار دارید که از نمای 2 بعدی به تصویر کشیده می‌شوند. هریک از طرفین این نبرد، به مجموعه‌ای از سلاح‌ها دسترسی دارند که برای شلیک آن به سمت همدیگر، می‌بایست بر روی سکوها حرکت کنند. شما می‌توانید به عنوان یکی از طرفین این نبرد، تانک خود را انتخاب کرده و با مانور بر روی سکوها، دشمنان خود را سردرگم کنید و در یک موقعیت به خصوص آنان را از بین ببرید.

در کنار این موضوعات، شما به مجموعه‌ای از آیتم‌های قابل ارتقا دسترسی دارید. برای مثال، زره حفاظتی می‌تواند شما را در برابر شلیک دشمن محافظت کند و همینطور تقویت‌کننده تپه‌ها و … نیز می‌توانند مقاومت شما را در برابر ضربات دشمن ارتقا دهند. به طور کلی در این بازی شما می‌توانید در 4 منطقه مختلف به نبرد و رویارویی با حریفان بپردازید که هریک ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. از دیگر امکانات این بازی می‌ـوان به کیفیت گرافیکی بسیار عالی در مقایسه با حجم کم و همچنین گیم‌پلی مبتنی بر فیزیک اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Treadnauts را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Treadnauts1 300x169 - دانلود بازی Treadnauts برای PC Treadnauts2 300x169 - دانلود بازی Treadnauts برای PC

 

Treadnauts3 300x169 - دانلود بازی Treadnauts برای PC Treadnauts4 300x169 - دانلود بازی Treadnauts برای PC

 

تریلر بازی Treadnauts :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista
Processor: Core 2 Duo
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 512MB VRAM or Greater
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB Available Space
Additional Notes: x64-Bit Architectures Required

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 318 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR