دانلود KOMPAS-3D V14.0 – مدل سازی سه بعدی

دانلود KOMPAS-3D V14.0 - مدل سازی سه بعدی

 

دانلود KOMPAS-3D

| مدل سازی سه بعدی |

 

KOMPAS-3D V14.0 یک نرم افزار مدل سازی حرفه ای می باشد که امکانات بسیار زیادی را در زمینه ساخت مدل های سه بعدی در اختیار کاربران قرار می دهد. انعطاف پذیری بالای این نرم افزار برای ساخت مدل ها و اشیا سه بعدی باعث شده است تا طراحان و مهندسان زیادی در سراسر دنیا برای استفاده و رسم مدل های خود از این نرم افزار استفاده کنند. به وسیله این نرم افزار می توان مدل های سه بعدی را به روش های مختلفی طراحی کرد که این روش ها اعتبارتند از: مدل سازی با اجزای مختلف و پایان یافته در سطح LowPoly، مدل سازی بر اساس قطعات از پیش ساخته شده با مقیاس واقعی، مدل سازی بر اساس نمودار های سیستماتیک و نقشه های مختلف و … این نرم افزار دارای کتابخانه جامعی از پلاگین ها و ابزار های مختلف است که به کاربران این امکان را می دهد تا از فایل های CAD و CAM درون برنامه استفاده نمایند.

طراحان و مدل سازان صنعتی که در شرکت های مختلفی مانند قطعه سازی و … کار می کنند می توانند با استفاده از این برنامه پروژه های خود را به صورتی اداره کنند که هر پروژه شامل چندین زیر پروژه مختلف باشد. امکان ویرایش مدل ها به سادگی هر چه تمام تر در این برنامه گنجانده شده است تا دست طراحان برای حذف و یا اضافه کردن ویژگی های مختلف به مدل ها باز باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار KOMPAS-3D را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار KOMPAS-3D :

– مدل سازی سه بعدی بر اساس کامپونت های مختلف

– امکان ویرایش ساده مدل های طراحی شده

– دارای طرح های از پیش آماده

– دارای کتابخانه جامع به همراه پلاگین های مختلف

– پشتیبانی از فرمت های CAD و CAM

– قابل استفاده در کارخانه های خودرو سازی، هواپیما سازی و …

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود KOMPAS-3D V14.0 - مدل سازی سه بعدی



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.1 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR