دانلود Altair HyperWorks Solvers 2017.2.4 – مش بندی و تحلیل سیالات

دانلود Altair HyperWorks Solvers 2017.2.4 - مش بندی و تحلیل سیالات

 

دانلود Altair HyperWorks Solvers

| مش بندی و تحلیل سیالات |

 

Altair HyperWorks Solvers 2017.2.4 یک نرم افزار بی نظیر و بسیار حرفه ای و جامع در زمینه مش بندی، شبیه سازی، تجزیه و تحلیل، آنالیز کامل، مدل سازی، بهینه سازی، گزارش دهی و … قابل استفاده در تمامی صنایع مهندسی از جمع معماری، مهندسی صنایع، مسائل مرتبط به جامدات و سیالات و … می باشد. این برنامه که در سطح جهانی هیچ رقیبی ندارد محصول شرکت آمریکایی Altair واقع در شهر میشیگان می باشد. از آنجایی که این برنامه جزو یکی از جامع ترین و کاربردی ترین نرم افزار های پکیج شرکت Altair HyperWorks می باشد و بسیاری از مهندسان از این برنامه استفاده می کنند، قابلیتی به نام Import و Export به معنای وارد و صادر کردن در این برنامه در نظر گرفته شده است تا بتوانید داده های این برنامه را وارد نرم افزار های مشابهی نظیر نسترن، انسیس، آباکوس و … نمایید.

استفاده از این نرم افزار و ویزگی های بی نظیر آن به صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه های مهندسان کمک شایانی می کند، چرا که وجود قابلیتی همچون خطایابی مشکلات ساخت مش ها و اندازه گیری های مرتبط با آنها باعث می شود تا بتوانید به سرعت مشکل کار خود را پیدا کرده و در صدد رفع آن برآیید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Altair HyperWorks Solvers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Altair HyperWorks Solvers :

– تجزیه و تحلیل، آنالیز، خطایابی و رفع مشکلات در ساخت مش ها و اندازه گیری ها

– امکان پشتیبانی از تمامی فرمت های جامع سه بعدی

– امکان طراحی به صورت دو بعدی و سه بعدی

– امکان استخراج فایل ها به محیط نرم افزار های مشابه

– شبیه سازی کامل مسائل مرتبط به جامدات و سیالات

– مدل سازی، شبیه سازی و مش بندی اجسام مختلف

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

دانلود Altair HyperWorks Solvers 2017.2.4 - مش بندی و تحلیل سیالات



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.66 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR